Eventjes reageren op jullie lieve berichtjes ! 
@MillyH
Dankjewel !
@maralyn
Thankyou ! Jaa halsstrekken mag nog veel meer, maar ik ben al heel blij dat hij zo wil zakken op wedstrijd.. Hij durft dan snel weer naar boven gaan en weglopen 
@Kalender7
Mijn benen zijn inderdaad een groot werkpunt en wordt ook hard op gelet, op wedstrijd wel last van stress waardoor ik dat durf vergeten
@neile
Ik schaam me voor de vorige (zeker in het begin) topics
Maar ja, iedereen moet leren he 
Dankjewel !
@xLes
Thanks !
@Rey
Dankje ! We gaan zeker zo doorgaan ^^
@fjordjes
Hihihi ik ben zeker trots op mijn paardje 
@Alizeetje
Hij is idd veel constanter en rustiger geworden
*Pakt protocol erbij..* 162 punten
Jury ziet me niet graag denkik.. Heb veel 5 en 6 gekregen
Commentaar op:
Zijn middenstap ok daar is werk aan, wilt snel trippelen/ half mini drafje zoiets
Halsstrekken was te weinig akkoord
en hij liep soms te gehaast
Allemaal waar ook, Fur durft zich snel op te spannen en doordat hij niet zo groot (1m60) is en korte beentjes heeft + wat knieactie soms, toont het snel wat hectisch..
Ook omdat hij wat anders loopt dan de meeste andere paarden op wedstrijd kan er ook een beetje mee te maken hebben
Maar we laten ons niet doen ! Nu waren we voorlaatste maar we zijn ook al meerdere keren bij de eerste 5 geweest dusja we gaan gewoon door 
@Avalanche81
Ja de onderbenen..
Ik had me ook korter gezet vanaf een week ervoor maar dan trek ik snel mijn benen op en onderbenen teveel naar achter..
Nu zit ik weer wat langer en zit weer beter
kwestie van oefenen en erop blijven letten 
Dankje
@Rayaa
Oooh serieeeeus ??!??
Waar dan? Dan haal ik die proef er ook nog eens bij
hihih
Mening van de jury kan je ff bij @Alizeetje zien 
Spanning is er zeker nog maar wel al veel minder dan vroeger
Het blijft natuurlijk een spanjaard die zich soms groot en stoer moet maken
hahaa
@Dorien_Boy
Heeeeey !
Ooooh zo spijtig dat ik je niet meer op wedstrijd zie he..
We moeten echt nog eens samen gaan rijden ^^
Fur is zeker veranderd, veel meer body gekregen en rustiger in zijn hoofdje 
@leadhooves
Hihihi dankje ik ben ook zeker verliefd op hem !
@xChanelx
Je hebt gelijk ! Ik probeer soms Furioso teveel mee te 'helpen' door scheef te zitten, naar een kant te hangen enzoo.. Ik moet mooi recht blijven zitten.. Is makkelijker gezegd dan gedaan
@eenitraM
Thankyouu!
Geïrriteerd zal hij niet zijn, eerder wat moe
Het was heel warm toen en heb lang ingereden en moest hem vooruit krijgen (wat normaal geen probleem is maar nu was dat even wel)
Groene mond.. Ja ik weet het, hij staat 24/7 buiten met altijd gras en/of hooi ter beschikking
En eens dat bitje in zijn mond zit begint hij te knabbelen en te schuimen en dan zie je dat wel :/
Ik hou hem ook geen nacht binnen op stal omdat hij ofwel onder de strontvlekken zit, ofwel er ziek van wordt zoals bv een gezwollen koker, en dat hij dan heel onrustig is omdat hij niet bij de andere paarden staat
Wel heb ik al gehoord dat een suikertje durft helpen om wit schuim te krijgen ipv groen.. Nog niet geprobeerd, zou het veel kwaad kunnen ?
Plastron ben ik kwijt..
Morgen ga ik een nieuwe halen !
Donderdag is de eerste officiële wedstrijd van het seizoen ^^
Normaal gaat er weer iemand mee dat foto's kan maken 
Fotootje van vandaag voor het rijden
En hij viel al in slaap..
Heel ander uiterlijk dan voor wedstrijd
( Hij hangt niet vast met het touwhalster, enkel touw erover geslagen)

Ik ga donderdag proberen roosjes te maken (als dat lukt ?) in zijn manen ipv een hengstenvlecht
Iemand daar ervaring mee met lange manen ?