Mijn meisje begint een dame te worden.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cissie

Mijn meisje begint een dame te worden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-16 16:28

Omdat mijn lieve meisje langzaam begint te veranderen in een heuse dame leek een overzicht wel leuk van haar.

Guusje is bijna 5jr (eind mei) en sinds januari bij ons. Schraal en erg onzeker en angstig tegenover mensen.

Afbeelding

Meelopen aan een halstertouwtje was een hele opgave voor dr, ze snapte er niks van.
En die blauwe jas, heeft dr aardig wat stress opgeleverd...... arm ding.

Afbeelding

Wat moet dat mens nou allemaal van mij?
Haar onzekere uitdrukking en gespannen oogjes.....................

Afbeelding

....................maken plaats voor een aanhankelijke en vertrouwde blik.

Afbeelding

Of een look-a-like ezel

Afbeelding

Haar onstabiele, onzekere gedrag verdwijnt naar de achtergrond waardoor leren zoveel leuker en makkelijker voor ons wordt.
De afgelopen 2 maanden heb ik me wel eens achter mn oren gekrabt, als het halster omdoen al stress en paniek opleverd, als ik begon te hoesten ze een meter de lucht in springt, als een aanraking al teveel is........maar je had het voor mij op de dag van aankoop en je hebt het nog steeds.
Een schat is ze en ze laat steeds meer van zichzelf zien.
Behalve als ze het verkeerde paardje heeft uitgekozen om verstoppertje te spelen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inmiddels hebben het grondwerk en wandelen in het bos uit kunnen breidden met schriktraining, spannend maar interessant tegelijk. Haar nieuwsgierigheid wint het steeds meer van dr angsten.
Op naar een zonnige en leerzame zomer!!!!

Afbeelding

Miranda95

Re: Mijn meisje begint een dame te worden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-16 16:33

Awhh wat een mooierd