22 april 2015 werd hij dan eindelijk gebracht, de al ruim bijna een jaar op voorhand afgesproken verkoop werd eindelijk werkelijkheid. Op het begin was Diallo nog heel moeilijk te combineren met school. Na mijn examens kwam daar gelukkig verandering in. Ik heb me vaak afgevraagd of ik de juiste beslissing heb genomen, of dit wel een paard voor mij was,… Maar hij heeft uiteindelijk mijn hartje gestolen.
Diallo blijft voor altijd bij mij, dat weet ik zeker na een paar heel moeilijke maanden. Maar we hebben nog een grote toekomst, en daar geloof ik zeker in.Bijna alle foto's zijn vastgelegd door 1 fotograaf, een geweldige vriendin en ook Diallo's vorige eigenares Nenah.
Even een linkje: https://www.facebook.com/Nenah-DM-photo ... 2/?fref=ts
Ik heb wel 1000 foto's die ik met jullie kan delen, maar heb degene gekozen die het meest opvallen, en symbolisch het beste zijn om ons jaar aan jullie te laten zien. Alhoewel ik Diallo al enkele jaren ken, heb ik er 2000

Diallo ongeveer juist geen maand van mij… Ik herken hem haast niet meer

Mijn eerste ongelukje was er dan ook, een zware ontsteking aan mijn schouder en een gedraaide trapezium spier… De eerste maanden met Diallo waren voor mij enorm frustrerend, weinig tijd door school en examens en ik had geen idee wat ik met hem moest aanvangen!

Diallo is dan wel mijn eindproject geweest voor fotografie! Voor mij was het een heel stressvol jaar, maar gelukkig was ik er door voor school. Zomer!

Diallo werd dan ook 12 jaar, kleine jongens worden groot!

Lekker iets nieuws proberen, achteraf kreeg ik dan wel commentaar van een betweter dat ik zo m'n paard nooit netjes dressuur kon leren
(Een tok draag ik altijd! Dit was echt eenmalig, ik weet het, nog steeds niet verantwoord) 
Maar oh wat genoot ik van de lange zomer avonden

Herfst kwam er dan aan… Nenah lekker komen shooten in het rood, dan nog even een "streken" foto genomen haha

Toen begon het allemaal wat moeilijker te gaan… Diallo ging enorm op zijn dressuur achter en ik kreeg het daar op emotioneel vlak met hem ook heel moeilijk.

Oh maar wat zie ik mijn ventje graag, veel te graag…

Uit die dip zijn we beter dan ooit tevoren gekomen… Diallo dee wel heel erg zijn best, hij voelde het precies ook dat ik niet altijd even gelukkig was en hij zich extra wou bewijzen. Dat heeft hij zeker gedaan.

Later ook mijn eerste vliegles gehad

Maar dat hield ons niet tegen om ons eerste springwedstrijdje mee te doen, en ja hoor Diallo en ik waren meteen foutloos
Dat kon niet beter!Heel erg bedankt om te kijken!

Hij doet zich gewoon heel stoer voor, maar eigenlijk kan je er een kind opzetten en mee weg rijden.