Niet alle dagen heb ik mijn Canon mee naar stal, waardoor ik vaak het gevoel heb een foto-moment te missen.
Gelukkig heb ik wel altijd mijn telefoon mee (samsung A3) waar natuurlijk ook mee gefotografeerd kan worden.
En Instagram is gewoon onwijs leuk om mijn mooie foto's te spammen. Al is het iedere keer een "hersenkraker" om leuke en pakkende hashtags te verzinnen.
Maar goed, dit allemaal betekend dat ik iedere dag wel 1 (of meerdere) foto's maak op stal.
Natuurlijk speelt Athos meestal het model. En wat is nou leuker, om een aantal instagram foto's met jullie te delen?

Ik probeer veel verschillende vlechten uit. Waar onder deze dubbele (halve) hengstenvlecht.

Of knot ik hem in, om vervolgens de volgende dag zijn "voorknot" er pas uit te halen. Het gevolg: Het the Gordon Look!

Soms is het heerlijk om op zijn rug te klimmen en alleen maar te knuffelen

Vrolijke oortjes!

Wanneer de smid is geweest, zie ik vele prachtige creatieve momenten.
Waar deze geliefde ijzers, waar al vele kilometers op zijn gemaakt.

Begin dit jaar kon Athos steigeren op commando. Dit is een van onze eerste foto's.
Toch wel leuk om terug te zien.

En nog een knuffelmomentje

Wanneer je alleen een buitenbak tot je beschikking hebt, lijkt het soms wel als of ik over het strand heb gereden met Athos. Het zand zit overal, mijn geliefde Ariatschoenen hebben al vele "natte bak kilometers" gemaakt.

Drie jaar geleden was ik enorm blij met de (bovenste) foto. Daar dacht ik echt een "sport"pony te hebben.
In de maanden die volgden, hebben wij samen veel geleerd en inmiddels hebben wij ons ontwikkeld naar waar we nu staan. (Onderste foto)
Het verschil is te zien toch?
En jeetje... Wat was Athos nog een "puppy", 3 jaar geleden

Het steigeren deze week. Hij vind het echt heel leuk om te doen!

Zijn nieuwste "showmove". Al krijg ik dit momenteel nog niet op commando.
Ach, die tijd komt wel.

Toen ik deze foto plaatste kreeg ik via Facebook allemaal berichten met de vraag of ik gevallen was
"Uh nee... Ik wou eens een foto vanaf de andere kant
" 
En mijn nieuwste creatie!

Gisteren geplaatst op Instagram.
Reactie's zijn welkom!

Evenals leuke ideeën voor nieuwe (instagram)foto's!
Groetjes Athos & Devica
alle foto's zijn terug te vinden op Instagram onder naam: Devica Fotografie