Het is ook wel een beetje een penny verhaal maar ik verzorgde Bonnie ongeveer een half jaar toen ik de mogelijkheid kreeg om haar te kopen. Ik had wel de droom om ooit een eigen paard te kopen maar was er eigenlijk helemaal niet mee bezig! Ik wilde eerst op mezelf gaan wonen en alles voor elkaar hebben voor ik een paard zou gaan kopen.
Maar dat liep allemaal anders. Ik was aan het sparen om een jaar naar Australië te gaan. Maar mijn moeder werd ernstig ziek en ik besloot niet meer te gaan. Moest er niet aan denken dat ik niet thuis was als er iets zou gebeuren. Ik inmiddels alles wel bij elkaar gespaard voor Australië.
Er was een stalgenootje die een vriendin van haar had meegenomen naar stal. Zij was opzoek naar een bom-proof paard en het liefst nog een Tinker ook. Zij zag Bonnie staan en was meteen verliefd! Wat ik heel goed begrijp hihi. Toen aan de eigenaar gevraagd of ze te koop was. En dat was ze. Maar de eigenaar wilde het eerst aan mij vragen, om mij eerste keuze te geven.
Wow! Kreeg ik nu gewoon de kans om mijn droompaard te kopen? Oke, moet wel toegeven dat ik altijd heb geroepen als ik voor een paard ga kijken wil ik een Tinker ruin, een grote, goed bont of zwart/bruin met witte sokken. En wat is Bonnie? Een kleine merrie met bijna geen bont haha. Maar he wat maakte het uit!? Het is een geweldig paard, ontzettend lief, braaf, veelzijdig en mega knap!
Na wat overleg thuis besloten om het te doen! En zo werd ze op 9 Juni 2013 van mij! En tot de dag van vandaag nog geen moment spijt gehad. Ben nog steeds verliefd op haar!
Dat was ons penny verhaal. Nu het beeld materiaal!
1. Een fotoshoot met toch een Australië-look

2.

3.

4.Springen vinden we ook super leuk om te doen!

5. Loopt altijd voor eten!

6. Ze heeft wel last van een ochtendhumeur...

7. Haar 2 gezichten

8.

9. Kunstjes doen

10. Sprookjes paard

11. Samen piraat zijn! Har har..

12. Naar het strand

13.

14. Ze gaat ook echt graag op de foto haha!

15.

Op naar nog meer jaren samen!
Bedankt voor het kijken! Een berichtje vinden wij altijd leuk.
En wat eerlijk van de oude eigenaar om het eerst aan jou voor te leggen ...