Zoals je kunt zien trof ik een gestrande shet aan
2 gestrande shetten zelfs!
2.

Deze 5 drachtige dames staan in een wei achter mijn huis. Ik verzorg ze al bijna 5 jaar en dit is de derde keer dat ze veulentjes krijgen in die 5 jaar. De pony's zijn niet van mij en ze worden van hooi en water voorzien door degene waar de wei van is.
Op dit moment zitten ze alle 5 tussen de 305 en 284 dagen in. Ik hou ze dus goed in de gaten om er voor te zorgen dat alles soepel verloopt
Dit is Denise en het wordt haar 4e veulentje. Haar veulentje van vorig jaar is nu van mijzelf.
3.

Bambi de leidster van de kudde
4.

Zorra gaat denk ik als eerste bevallen. Het is haar eerste veulentje en de uiers beginnen al een beetje vol t lopen. Zorra is trouwens een dochter van Bambi
5.

Winnie is de dochter van Denise en dit zal ook haar eerste veulentje zijn. Winnie is mijn lieveling en een onwijs erge knuffelpony
Ze is wel wat kleiner dan de rest met haar 80-85 cm 6.

Als laatste hebben we Mieke. Zij is de grote zus van Winnie en dus ook een dochter van Denise. Dit wordt haar 2e veulentje. haar veulen van vorig jaar heb ik nu ook in mijn bezit
7.

Nog even een paar van de foto's die ik net van de slapende dames heb gemaakt
8.

9.

10.

11.

De 2 hengstveulens van vorig jaar die van Mieke en Denise zijn heb ik dus in mijn eigen bezit. Misschien heb je ze al eens langs zien komen, want dat zijn Binky en Ollie
Deze 2 heren hebben ook een lekker lui middagje. Vooral Binky lag heerlijk te slapen
12.

Op dit moment kijk ik uit mijn kamerraam en zie ik ze lekker liggen. Dus even camera pakken en een foto vanuit mijn raam maken
13.

Ik geniet in ieder geval met volle teugen van al deze pony's en ik kan niet wachten tot de veulentjes geboren worden

ze hebben ook zo'n zwaar leven...