Outdoor Marathon in Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henrike5

Outdoor Marathon in Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:43

Het is alweer een tijdje geleden dat ik naar een marathon ben geweest, dus deze liet ik mij niet ontstappen :D Dit is dacht ik de eerste outdoor van het seizoen maar dat weet ik niet zeker.
De marathon was in totaal 14 km (wat ik hoorde) waarbij er 7 hindernissen waren.

Ik begin maar met de kegeltjes, dit team deed het heel goed, ze bleven mooi door galopperen.
Afbeelding

En dan de marathon in, maar dit was hindernis 7 dus de allerlaatste.
Afbeelding

Fantieke pony's waren er zeker en dit span ging heel erg hard en veelal foutloos.
Afbeelding
Afbeelding

Ook was er een water bak waar er op het laatst een zeer korte wending werd gereden.
Afbeelding
Afbeelding

In volle galop of in een rustige stap, bijna iedereen die ik zag ging door het water op 1 tuiger na en die had er echt geen zin in.
Afbeelding
Afbeelding

Fanatieke waren zowel pony's al eigenaren (jammer dat de tweede pony er net niet opstaat)
Afbeelding

Ook waren er veel rassen, welshjes, friezen, welsh cobs en 2x een tweespan fjorden
Afbeelding

De meeste gingen heel strak om de hindernis heen en dat moest ook wel wil je een snelle tijd halen
Afbeelding

Ik ben helaas maar heel even geweest, maar ik heb toch genoten en ik hoop dat julie ook een beetje hebben genoten door deze foto's :D

MelanieB

Re: Outdoor Marathon in Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:53

Leuke foto's! Mooi verslagje!
Ken ze zga allemaal op de fotos haha. De vosjes tweespan van Ariena waren ook snelste inderdaad. Was weer een mooie wedstrijd, echt voor de meeste als 1e outdoor om weer in te komen.

Henrike5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:59

Wat leuk zeg :D , het was echt prachtig weer zeker voor de eerste ja

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-16 21:15

Leuke foto's. Het span fjorden komt hier uit de buurt. Kom ze met de indoor marathons altijd tegen.