What's meant to be will always find its way...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

What's meant to be will always find its way...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:43

Sinds deze maand geloof ik echt in deze spreuk.... <3

Misschien kennen sommigen de Haflinger Ivar nog wel. Op 23 maart 2011 werd ik de trotse en dankbare verzorgster van dit geweldige paard. Al heel snel bouwden we een enorme band op. Hij maakte me altijd vrolijk, hij was mijn therapeut, de zon in mijn leven. Het maakte niet uit hoe ik me voelde: wanneer ik mijn tijd bij hem had doorgebracht, was ik als herboren en kon ik de wereld aan!

Ik ben elke dag dankbaar geweest dat ik hem mocht verzorgen. Helaas besloot zijn toenmalige eigenaar een kleine 1,5 jaar na onze ontmoeting om hem in de verkoop te zetten. Mijn wereld stortte in. Tranen heb ik gehuild, omdat ik me niet kon voorstellen dat mijn maatje uit mijn leven zou verdwijnen. Ik zette alles op alles om hem te kunnen kopen. Maar zo lang als sommige paarden toen te koop stonden, zo snel was Ivar verkocht... Letterlijk twee a drie uur voor ik zijn toenmalige baasje ging vertellen dat ik hem van haar wilde overnemen, was hij verkocht aan iemand anders.

Op 7 september 2012 vertrok hij naar zijn nieuwe eigenaar... Enkele topics die ik toen plaatste:

[ITP] Ik ga je zo verschrikkelijk missen...

[ITP] Ik mis je zo!

[ITP] Omdat ik hem zo vreselijk veel mis...

Een jaar na de verkoop ben ik hem gaan opzoeken. Ik zag dat hij het goed had en kreeg rust in mijn hoofd. Maar altijd ben ik hem blijven volgen en altijd hield hij een speciale plek in mijn hart. Nooit was ik een ander paard tegengekomen die zo'n indruk bij me achterliet als hij.

En toen.... op 13 maart dit jaar, zat ik wat te Bokken (like always :Y) ). Ineens zag ik een advertentie met een wel heel bekend koppie op de foto.... IVAR!!! Mijn hart schoot naar mijn keel. Ivar te koop?! Ik zette meteen alles op alles om een geschikte stal te vinden. Al snel had ik verschillende opties, maar toen de eigenaren van mijn verzorgpaarden me een stal aanboden, kon mijn geluk helemaal niet meer op.

Zou mijn lieveling dan toch terug in mijn leven komen? En dat samen met mijn lieve verzorgpaarden? Alles in een? :D

Op 16 maart ben ik hem gaan opzoeken, om zeker te weten dat ik hem nog steeds leuk vond. Die avond is deze foto gemaakt:

Afbeelding

Ondanks dat ik het in mijn hart al wist, toch een nachtje alles overslapen om een definitieve keuze te maken. De volgende dag belde ik zijn toenmalige baasje op om haar te vertellen dat ik hem graag van haar wilde overnemen. Ook meteen afgesproken wanneer hij zou verhuizen. Afgesproken dat 25 maart een geschikte dag was. Oh, wat was dat een lange week! :D

Maar vandaag was het dan eindelijk zo ver! Mijn allergrootste liefde kwam terug naar huis! <3 <3 <3 Als een klein meisje dat uitkijkt naar een verjaardagsfeestje wachtte ik op zijn aankomst. De zenuwen gierden door mijn lijf, ik was ook zo benieuwd hoe hij zou reageren op zijn nieuwe omgeving!

Alles is goed gegaan. Hij heeft lekker gerend in de bak, wat bokken erbij en daarna mocht hij nog even op de wei. De dames vonden hem erg interessant en hij hun ook! Ook nu hij lekker op stal staat, is hij rustig. Ik denk niet dat het veel tijd gaat kosten voor hem om te wennen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn lieve boef is, tegen alle verwachtingen in, terug in mijn leven! Ik kan het nog steeds niet echt geloven :o Toen ik vanavond terug naar huis reed van stal, schoten de tranen in mijn ogen bij het besef dat hij terug is. Ik heb enorm veel zin om weer met hem aan de slag te gaan, onze band weer terug op te bouwen en heerlijk van elkaar te genieten! Ik ben intens gelukkig en dankbaar. Voor mijn gevoel heeft het lot besloten dat we bij elkaar horen :+:

Welkom thuis, jongen! :+: <3 *\o/*

Aniikaa

Re: What's meant to be will always find its way...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:14

Geweldig Kayleigh! Krijg er gewoon een beetje kippenvel van :o

Heeel veel gelukkig en plezier (weer) met hem! Maar denk dat dat wel goed komt! :D

lando2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:44

Mooi!! Lijkt wel een sprookje!

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:59

Aawwhhh meiss, wat fantastisch wat een geweldige gebeurtenis ( niet alles :P ) k hoop dat hij je nog herkend, en je veel plezier met hem krijgt, oooohhhh ik wil ook zo graag een poown :( Maarja je zult bij hem vast geen tekort aan plezier hebben en teveel plezier is nooit teveel hé !

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:10

Van harte gefeliciteerd meid :)

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 01:20

Ik vind het heel erg jammer dat "mijn" Iefje hartendiefje(zo noem ik hem altijd :+ ) nu niet meer naar me hinnikt als ik de stal binnen loop.. Maar met de gedachte dat hij nu bij jou is kan ik daar zeker mee leven :D Jullie zijn echt meant to be :+: Ik kan dat niet vaak genoeg zeggen haha xD Ik ben zoooo blij voor jou en Ivar!! Dag buurman Ief het ga je goed <3

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 02:16

Wat een sprookje! Heerlijk dat hij nu echt van jou is. Jullie zijn zo leuk samen! :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 02:46

oh wat gaaf zeg dat je hem nu voor jezelf hebt n terug in je leven , dan moet het zo wezen. *\o/*

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 05:50

Kan zo de penny in :P Geniet ervan <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:06

Welcome home, Ivar.

entless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:10

Gefeliciteerd. Wat fijn dat je oude vriend heb over kunnen kopen.
Veel plezier samen en geniet ervan!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 12:05

Wat fijn dat hij er nu echt is, veel plezier samen :D

LoveEmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:10

Tranen in mn ogen.
Wat een mooi verhaal.
Geniet van je man! ❤

nadine_yvana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:43

Wow bijzonder verhaal, mooi hoor. Heel veel geluk met Ivar! Wat is hij trouwens een stoere brede bink! Erg mooi.

Wannabe2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:51

Vind het zo bijzonder dat Ivar weer terug op jou pad is gekomen. Het is inderdaad meant to be... Moest ook gelijk aan jou denken toen ik wist dat hij te koop stond. Jou verhaal hier maakt duidelijk dat jullie bij elkaar horen! Krijg er ook een brok van in m'n keel...
Heel veel geluk en plezier samen!!!

ouzzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:54

Het had zo moeten zijn, gefeliciteerd en geniet ervan !!!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 13:57

Hey Ivar :) Mijn zoon heet ook zo en ik ken zijn laatste Mens; ik zag hem idd te koop staan op Fb laatst. Fijn da hij weer terug is bij jou! Veel plezier :)

Titta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:31

Ik heb je andere topic gevolgd, wat fijn dat hij nu bij jou is! Knappe haf!

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 14:47

Wat geweldig dat hij weer bij jou is!! Ik wens je alle geluk samen <3

Annick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:17

Heel veel geluk samen , het is een paard met een super karacter , tuurlijk ga ik hem missen , maar wat heeft hij een geweldige plek bij jou , geniet ervan allebij *\o/*

Annick

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:19

Super herkenbaar, dit heeft zo moeten zijn!
Genieten van elkaar en van de wetenschap dat jullie nooit meer elkaar hoeven missen. De draad oppakken waar jullie gestopt zijn en vooral heel veel leuke dingen doen!!

Gefeliciteerd, geniet ervan!!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 16:24

Wat bijzonder dat hij nu van jou is!! Had ik het toch goed gezien dat het die Ivar was op de boktmarkt :) Heel veel succes met je paardje!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 19:39

Wens jullie het allerbeste!!! Heerlijk nieuw hoofdstuk voor jullie

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 21:20

Wat een droom die uit komt heel veel plezier jullie samen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:29

Iedereen heel erg bedankt voor de leuke reacties! :+: Ook super leuk dat mijn topic werd genoemd op de Facebook-pagina van Bokt!

Ik ga weer lekker verder zweven op m'n roze wolkje :D <3