Dan sneeuwde het ineens, dan scheen de zon volop, toen stonden sommige bloesems spontaan in bloei, en de keer daarop niets dan donker en neerslachtig weer.
Ik fotografeer al enige tijd, samen met een heel team van geweldige andere fotografen, als vrijwilliger voor Stichting de Paardenkamp in Soest, een rusthuis voor oude paarden. Afgelopen maanden was ik er een aantal keer te vinden, en had het idee dat ik alle seizoenen mee maakte... in maar drie maanden tijd
Kijk mee! 
In maart zette de winter eindelijk flink in...
Dat duurde welgeteld een halve dag, maar ik had net het geluk op de paardenkamp aanwezig te zijn, dus maakte dankbaar gebruik van de gelegenheid. 
Hier zien jullie lieve Eric, een oud-politiepaard. Helaas heeft hij kortgeleden zijn laatste adem uitgeblazen..

Volgens mij poseert hier Fortuin, ook een oud-politiepaard met pensioen, maar als ik het verkeerd zie: help me vooral door te vertellen wie het dan wel is!

En weer of geen weer, bejaard of niet... het is nooit te koud en je bent nooit te oud om te klieren

Maar ook als de sneeuw gestopt is, blijft het nog even donker en somber..

Om een weekje later te verrassen met een herfstachtig zonnetje!

Ook Fortuin geniet hier zichtbaar van

En ja hoor, vanaf zo'n herfstzonnetje komen we vanzelf in een voorjaarsstemming terecht

Waarvan uiteindelijk sommigen zelfs de zomer al in de bol krijgen

Reacties vind ik lief