Een kleine terugblik naar 2015 en met veel zin op naar 2016!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babbelkous

Een kleine terugblik naar 2015 en met veel zin op naar 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 13:00

Hallo iedereen, :wave:

Voor je het weet ben je weer een jaar verder... Daarom heb ik een kleine selectie gemaakt uit de rijfoto's van 2015. :)

Vorig jaar was voor ons een relatief 'rustig' paardenjaar. Door de verbouwingen van ons huis was er niet altijd even veel tijd over om hen door te trainen. Omdat we niet graag 'half' werk doen, hebben we de paarden dan ook wat extra vakantie gegeven. In de zomermaanden hebben we wel een beetje kunnen rijden en zelfs wat lessen gereden. Van die periode heb ik dan ook wat foto's.

Eventjes kort toelichten... We hebben 3 paarden thuis staan. Een KWPN merrie en 2 BWP merrie's. Alledrie springgefokt. Normaal rijden mijn vriend en ik ook wedstrijden maar nu door de verbouwingen hebben we enkel wat recreatief en dressuurmatig gereden. In de zomermaanden hebben we wel enkele keren dressuurles genomen omdat ik het belangrijk vind dat er regelmatig eens iemand naast me staat om me te corrigeren en om tips en oefeningen aan te reiken om mijn rijden en houding steeds te blijven verbeteren. :)

Mijn houding is niet altijd even netjes. Dit komt door een medisch probleem aan mijn rug. Hier wordt hard aan gewerkt samen met osteopaat, zitlesinstructrice, ruiterfittraining, dressuurles en aangepaste oefeningen om thuis te doen. Ik denk dat er al wat beterschap is te zien op sommige foto's, maar ik zit dus zeker niet overal even recht of netjes, maar ik droom er nog steeds van om dat wel te kunnen, dus ik blijf moed houden en eraan werken! ;-)

Hieronder een kleine selectie uit de rij- en lesfoto's van vorig jaar met onze 2 BWP-merrie's. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3
Afbeelding

Zoals je ziet had ik ervan genoten! :D
Afbeelding

Stilaan zijn we nu terug de paarden aan het opbouwen met rijden. We doen het rustig aan om hen de tijd te geven om terug spieren en conditie op te bouwen. Maar we hebben er ontzettend veel zin in! :)) Laat die lente en zomer maar komen! 8-)
Laatst bijgewerkt door Babbelkous op 21-03-16 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Kalender7

Re: Een kleine terugblik naar 2015 en met veel zin op naar 2016!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 13:09

Leuke paarden! Je handhouding valt me wel op, die zou wat meer ontspannen en naar voren mogen. Succes met het opbouwen!

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-16 21:46

Dank je wel Kalender7! :)

jolienvdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 21:55

Met drie zo'n knappe merries op stal, kunnen er niet anders dan leuke foto's uit voortkomen! Hopelijk kan je nu volledig terug aan de slag na de verbouwingen en zien we jullie binnenkort terug op concours :j
En idd, laat die zomer maar komen :Y)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:01

Mooie paarden heb je. Denk dat als je voor je uit kijkt al een veel betere houding krijgt. En ook de handen vielen mij op. Maar dat komt omdat je de teugels vrij lang hebt. Vind ze wel lekker ontspannen over de rug lopen

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 20:04

Blijft leuk om naar foto's van je knappe paarden te kijken! :D Hoe is het met Heureusje?

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 22:45

Knappe paarden! Het valt wel op dat ze overal te diep lopen

I_love_you12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 22:48

Wat een leuke paarden!

Wat mij opviel is dat je erg kort zit. Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar is hier een reden voor?

Babbelkous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-16 18:36

Dank jullie voor de leuke reacties! :D
Voor me uitkijken zou zeker nog een groter verschil maken. Probeer erop te letten maar het blijft zo verleidelijk om naar die lieve paardenhoofdjes te gluren.. :o :')

Ik zit zo 'kort' omdat dit een springzadel is en ik anders geen steun heb aan mijn zadel en wrongen omdat mijn benen dan verkeerd liggen in het zadel.. :) dat is eigenlijk de enige reden denk ik.. :)

Djeenie: haha dank je! goed hoor! :) hoop vanaf nu beetje door te kunnen rijden zodat we weer wat kunnen opbouwen samen.. :))

Jolien: op concours gaan zou helemaal zijn! :D moeten dan wel een keer afspreken want had begrepen dat onze vriendjes een keer samen wouden gaan springen! ;)