Sinds januari loop ik rond bij bokker Dees, om een prachtige NRPS vosruin te verzorgen: Halagueno. Hij wordt volgende week 4 jaar, en zal vanaf volgende week beleerd gaan worden. Daarna zal ik hem gaan rijden, en hopelijk gaan we het een beetje leuk doen in de dressuur!
Tot nu toe hadden we nog niet heel veel met Gueno gedaan; een beetje longeren, wandelen en poetsen. Dus het was eens tijd voor schriktraining!
Niet alleen Gueno vond het spannend, maar ik ook.
Dit was voor mij de eerste keer, en ik ken hem nog niet zo heel lang. Ook is hij jong dus dan is het altijd even afwachten hoe ze reageren.Het trailerladen ging supergoed! Bij aankomst was meneer helemaal van de wap en liet hij alvast zien dat passage geen probleem was.
Ook liet hij zijn prachtige stem meerdere keren horen. *ojee... dit wordt wat*Maar wat schetste mijn verbazing: na alle 'hindernissen' een keer te hebben gedaan, was meneer Gueno vol zelfvertrouwen en vond het allemaal prima!! Zelfs de rookmachine, die ook veel geluid maakte, vond hij geen probleem! (hmm, misschien toch maar een carriere als politiepaard??)
Ik was zo trots als een pauw!!
En dan nu een paar foto's:
Wachten op transport:

Bedankt voor het lezen!!