Ik heb Joey sinds begin augustus. ik was toen op zoek naar een allround paard voor buitenritten, af en toe een sprongetje en de dressuur. Liefst geen vos
Ik kwam thuis met een 11 jarige vos die achteraf de afgelopen jaren vrij weinig gedaan heeft behalve in de wei, af en toe wat verzorgers en That's it 
Joey is overigens een ruin, quasimodo Vd Molendreef x Damiro(van Ramiro Z)
Het afgelopen jaar flink aan de bak geweest met mijn eigen zelfvertrouwen en vertrouwen in het paard en dat gaat super. Onze eerste BB wedstrijd zit er dan ook aan te komen. Dus het werd ook tijd voor een buitenrit! Samen met een stalgenoot die een bomproof paard heeft zijn we op pad geweest. Van Stompwijk naar de vlietlanden en weer terug: 3 uur weggeweest en van alles tegengekomen. Van fietsers, wielrenners en auto's tot ligfietsen (die zijn raar
) veel bruggetjes, veeroosters met hekjes ernaast en een brug die over de snelweg ging. En wat heeft hij dat knap gedaan! Het was duidelijk dat hij onzeker was: het verkeer keek hij echter niet naar. Hij had momenten dat hij heel stoer voorop liep, maar kwamen we bij een brug, prullenbak of iets anders 'vreemds' stond hij stil en moest het andere paard voorop. Dan liep hij er vrolijk achteraan 
Stap, draf galop, we hebben alles gedaan. Draf vond hij spannend voorop dus daar ging het andere paard bij voorop. Na de eerste keer galop heb ik zitten janken, wat was hij braaf en wat een verschil met mijn vorige paard die alleen maar staakte (het verhaal staat ergens op bokt voor de nieuwsgierigen).
Hier een filmpje en een foto. Wat een geweldige dag! Op een mooie zomer vol buitenritten