Nadat ik enkele fototopics voorbij heb zien komen, begon het toch wel erg te kriebelen om er als nog een topic aan te maken... Dus bij deze: Indoor Brabant 2016!
Ik ben last-minute nog naar Indoor Brabant gegaan op zaterdag. Eigenlijk had ik niet zo veel zin om dit jaar te gaan, maar ik kreeg in 's morgens een berichtje dat iemand een kaartje over had, dus uiteindelijk toch maar even langs gegaan!
Toen ik aankwam was de Wereldbeker kür op muziek inmiddels al begonnen, maar gelukkig de leukste combinaties niet gemist! Mijn apparatuur is niet heel geschikt om binnen te fotograferen, zelfs niet in de top verlichtte Brabanthallen, dus helaas wat last van ruis! Al met al best tevreden met het uiteindelijke resultaat van veel foto's!
Veel kijk plezier, ik hoop dat jullie dat jullie het mooie foto's vinden en een reactie is altijd leuk!

*foto's lijken wat te zijn vervaagd door het uploaden*

2. Kristy Oatley en de De Niro-zoon Du Soleil zijn ook een van de nieuwere combinaties in op internationale concoursen.

3. Kersverse Nederlandse kampioenen Grand Prix: Marlies van Baalen en Ratzinger DVB (v. Ricardos), zij maakten hun debuut in het Wereldbeker-circuit.

4. Mijn absolute favorieten in de Reem Acra World Cup freestyle waren toch wel echt Diederik van Silfhout en Arlando NH N.O.P.! Ze reden een erg expressieve en harmonieuze kür, die beloond werd met ruim 80% en een tweede plaats.

5. Beatriz Ferrer-Salat en Delgado (v. De Niro).

6. Een andere combinatie waar ik uren lang naar zou kunnen kijken: de Belgische amazone Fanny Verliefden met de Lord Loxley-dochter Annarico.

7. Hans-Peter Minderhoud wist de kür op muziek te winnen met Glock's Flirt (v. Florestan).

In de avond werden de Derby en de Lichte Tour-finale tegelijkertijd verreden. En waar stond Timo, na lang twijfelen? In de Peelhal bij het dressuur!

Uiteindelijk (gelukkig) toch blij dat ik die keuze heb gemaakt!
8. Thamar Zweistra met Hexagon's Denzel (v. Zidane).

9. Nicky Snijder met de aansprekende merrie Kalshovens Zalsa en Jazz, uiteraard een nakomeling van Jazz!

10. Enige jaren geleden was deze combinatie al succesvol op het WK voor jonge dresuurpaarden in Verden, maar ze bewijzen dat ze ook in de Subtop zeer verdienstelijk mee kunnen draaien: Patrick van der Meer en de charmante Coco Chanel (v. Sandreo)!

11. Hans-Peter Minderhoud startte ook in de Lichte Tour een van de Glock-paarden, namelijk: de Westpoint-zoon Casper.

12. Marlies van Baalen werd twee weken geleden niet alleen Nederlands kampioen in de Grand Prix, maar met Dion Johnson stond zij ook bovenaan op het podium. Op Indoor Brabant wist ze dat succes vast te houden en wonnen ze met ruim 81%!

Natuurlijk zou Indoor Brabant niet compleet zijn zonder het springen! Na het dressuur heb ik nog volop kunnen genieten van de Audi Prijs!
13. De zeer succesvolle Chaman (v. Baloubet du Rouet) onder Ludger Beerbaum.

14. Onder Maikel van der heeft de kersverse keurhengst zo veel successen behaald, dat hij voortaan een hele inmiddels erg lange naam heeft: VDL Groep Verdi TN N.O.P.!

15. Marcus Ehning wist op zondag (foto van zaterdag) de Rolex Grand Prix om fantastische wijze te winnen met de Westfalense Cornado NRW (v. Cornet Obolensky)!