Vandaag heeft een vriendin van mij wat foto's van onze training gemaakt.
Ruim een jaar geleden reed ik Z2 met Action. Hij liep fijn, de wedstrijden gingen goed, hij zag er goed uit en hij was vrolijk zoals altijd.
Dat ging helaas van de één op de andere dag helemaal mis waardoor we met spoed op de kliniek in Utrecht belandden.
We zijn een jaar zoet geweest met het behandelen van maagzweren, ontstekingen in de dunne darm en een hele lastige allergische reactie (die door de maagzweren en ontstekingen in de darm eigenlijk niet behandeld kon worden). We werden vaste klant bij Utrecht, Action heeft er heel wat weken doorgebracht..

Toen in Utrecht bleek dat Action wel een heel moeilijke patiënt was, wist ik dat de kans groot was dat hij nooit meer de sport in zou kunnen. Dat was lastig, maar dat is nooit een reden geweest om op te geven.
Dit paard is zo bijzonder dat hij hoe dan ook zou blijven, als sportpaard of als weidepaard.
En nu, ruim een jaar later lijkt het erop dat hij toch weer mee op wedstrijd kan

Hij staat op een heel streng dieet en ik heb nog bijna wekelijks contact met Utrecht, maar het lijkt erop dat hij het werk weer aan kan!
Eind deze maand gaan we weer starten

Hij loopt de trainingen weer super door, heeft energie, is elke dag happy en heeft elke dag zin. Ik ben aardig wat paarden tegengekomen maar deze is zo bijzonder

Let niet op mijn hoofd, het was laat vannacht