Action Z (v. Special D) training Z2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Action Z (v. Special D) training Z2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 22:36

:wave:

Afbeelding

Vandaag heeft een vriendin van mij wat foto's van onze training gemaakt.
Ruim een jaar geleden reed ik Z2 met Action. Hij liep fijn, de wedstrijden gingen goed, hij zag er goed uit en hij was vrolijk zoals altijd.
Dat ging helaas van de één op de andere dag helemaal mis waardoor we met spoed op de kliniek in Utrecht belandden.
We zijn een jaar zoet geweest met het behandelen van maagzweren, ontstekingen in de dunne darm en een hele lastige allergische reactie (die door de maagzweren en ontstekingen in de darm eigenlijk niet behandeld kon worden). We werden vaste klant bij Utrecht, Action heeft er heel wat weken doorgebracht.. :(:)
Toen in Utrecht bleek dat Action wel een heel moeilijke patiënt was, wist ik dat de kans groot was dat hij nooit meer de sport in zou kunnen. Dat was lastig, maar dat is nooit een reden geweest om op te geven.
Dit paard is zo bijzonder dat hij hoe dan ook zou blijven, als sportpaard of als weidepaard.

En nu, ruim een jaar later lijkt het erop dat hij toch weer mee op wedstrijd kan :):)
Hij staat op een heel streng dieet en ik heb nog bijna wekelijks contact met Utrecht, maar het lijkt erop dat hij het werk weer aan kan!

Eind deze maand gaan we weer starten *\o/* Hij moet nog wat spieren bij krijgen, maar daar werken we aan. Hij krijgt veel eten, afgestemde training en genoeg tijd om uit te rusten.

Hij loopt de trainingen weer super door, heeft energie, is elke dag happy en heeft elke dag zin. Ik ben aardig wat paarden tegengekomen maar deze is zo bijzonder :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Let niet op mijn hoofd, het was laat vannacht :Y)

Eline91

Re: Action Z (v. Special D) training Z2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:40

Fijn dat hij er toch weer bovenop gekomen is! Gaaf dier :j

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:41

Wat fijn dat jullie weer kunne gaan starten! Erg leuk paard heb je :)

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:48

Jeetje, wat een narigheid zeg.. Wat knap dat je er altijd vertrouwen in hebt gehouden en zoveel voor hem over hebt! Lijkt mij niet makkelijk als je met zoveel dingen rekening moet houden.. Jullie zijn wel een prachtige combinatie en wat rij je hem netjes en vriendelijk! :)

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 00:01

Wat een naar verhaal zeg. Wat fijn dat hij er weer bovenop is gekomen. Je rijdt hem erg vriendelijk. Geeft een fijn beeld.
heel erg veel succes gewenst, dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten.

jorreknorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:07

Zo als hierboven al genoemd geeft heeft een heel vriendelijk beeld! Gaat goed komen met jullie!!

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 08:25

Dat ziet er vriendelijk uit! :)

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 10:08

Jeetje, hij heeft een flinke jas uitgedaan als ik hem voor de geest haal in je eerdere topic's.. Fijn dat jullie op de weg terug zijn. Je komt over als een amazone met een fijn ruitergevoel, mijn complimenten..

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-16 14:32

Wat een leuke en lieve reacties! Dankjewel :)

Hij heeft inderdaad flink ingeleverd afgelopen jaar! Hij is inmiddels alweer 50 kilo aangekomen maar daar mag nog wel wat bij! :j

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 15:28

Wat een bofkont is hij, dat je zoveel moeite doet om hem weer happy en gezond te maken! Andersom ben jij natuurlijk ook een bofkont, met zo'n knap paard ;)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 20:04

Fijn dat jullie weer goed op weg zijn en hij weer beter is!