Ik zal met jullie dus 14 (max 15 toegelaten) foto's delen ! Ik heb ze genomen op verschillende paarden en tijdens verschillende trainingen, neem gerust een kijkje hoe mijn zicht was !
Het is leuk ook jullie foto's te zien, post ze gerust
Foto 1: ik ben trainingsjockey en rijd renpaarden dus! (Vluchters) deze foto is genomen na het werk, de benen werden afgekoeld door in een klein meertje te gaan baden. Dit paard heet Solar Pocket

Foto 2: mijn eerste eigen paardje Zalejandro, een Paint. De foto is genomen op onze eerste buitenrit, hij was pas zadelmak toen. Bitloos.

Foto 3: opnieuw training van een vluchter, deze keer Le bandit. De training gebeurde hier op de renstal en jullie zien onze renbaan.

Foto 4: ik ben ook ruiter op een Arabische volbloed fokkerij. Ik heb de eer de dekhengst te rijden. Elandro d'apdeco.
hier een foto na de dressuurtraining. 
Foto 5,6 & 7: mijn verzorgpaard Hero Nejdi Arabians, een lieve hengst van 20!

Foto 8,9,10 &11: mijn eerste pony, yvetje. Die trouwens nog steeds bij mij is na al die jaren. Er zit een foto bij op een drafrenbaan waar wij stiekem altijd gingen uitstappen toen ik nog geen trainingsjockey was.

Foto 12: via Dora, een zangersheide springmerrie waarvan ik de eer gekregen heb om haar door te rijden! Altijd met bibberende knietjes, want de basis zat helemaal verkeerd... Maar afgesloten met een fijn te rijden merrie die nu door een jong meisje gereden wordt ! -stiekem trots op wat je kan bereiken met geduld en een rustige aanpak

Foto 13: mijn tweede keer aan zee ! Op een manegepaardje >die heeeel blij was even te mogen ontsnappen van de lessen die ze moest lopen, wat genoot ze ervan. Heel mooi om te zien hoe ze opfleurde en paard werd ! En lekker losse teugel.

Foto 14: de arabo Fries black beauty ! Vind Friezen echt kanjers !

Benieuwd naar jullie foto's en reacties !
) maar helaas ben ik veel te groot geworden 

maar het is een harde wereld. Ik ben momenteel enkel trainings jockey, daarvoor is gewicht niet zo heel belangrijk dus waag zeker je kans ! Groot of niet !
is heel toevallig begonnen, want had vroeger geen enkel rijpaardje en ben het dan eens aan iemand gaan vragen ! Zo begon het !
)