Indoor Brabant - Vrijdag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Sanne

Indoor Brabant - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 11:30

Afgelopen vrijdag ben ik samen met mijn stalgenoot bij Indoor Brabant geweest.
Natuurlijk was mijn camera ook met mij mee!

Ik ging er niet heen met het doel om alleen maar foto's te maken, maar om te genieten! Daarom heb ik ook niet van elke combinatie foto's gemaakt.

Op mijn Facebookpagina staan er nog een aantal meer: www.facebook.com/Sanne.Fotografie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Indoor Brabant - Vrijdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:57

Hele mooie foto's!

_Aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:37

Mooi! Vind de tweede foto's het mooiste :D

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 23:27

Mooie fotoserie! :D

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 05:27

Mooie foto's Sanne!

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:01

foto 4.... gezicht van amazone en paard is gelijk.... ;(

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:19

mooie foto's hoor!!

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 08:51

Kwaliteit van je foto's zijn mooi, maar persoonlijk had ik sommige foto's er niet opgezet. Paard met open mond, achter de loodlijn, oren naar achter, dan had ik zelf of die foto's weg gelaten of een andere neergezet. :)

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 09:40

DeniiSee schreef:
Kwaliteit van je foto's zijn mooi, maar persoonlijk had ik sommige foto's er niet opgezet. Paard met open mond, achter de loodlijn, oren naar achter, dan had ik zelf of die foto's weg gelaten of een andere neergezet. :)

Maar waarom jezelf censureren? Die dingen gebeuren blijkbaar gewoon, dan vind ik niet dat je dat weg mag laten. Geeft een verkeerd beeld. Het zijn nog steeds hele mooie foto's

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:17

merrylegs schreef:
DeniiSee schreef:

Maar waarom jezelf censureren? Die dingen gebeuren blijkbaar gewoon, dan vind ik niet dat je dat weg mag laten. Geeft een verkeerd beeld. Het zijn nog steeds hele mooie foto's

De vraag is of je dat beeld naar buiten wilt brengen. Je werkt hierdoor wel mee aan het imago van iemand. Je kan met fotografie net een verkeerd moment vastleggen waardoor er juist een verkeerd beeld kan komen. Als een paard kauwt op zijn bit, lijkt zijn mond natuurlijk iets open. Maar als je net op dat moment klikt kan het lijken alsof je heel erg trekt. Wil je zo'n beeld naar buiten brengen moet je je dan navragen als fotograaf.
Ik vind het zelf niet netjes, tuurlijk mag je in openbare ruimtes foto's maken wat je wilt, maar je kan wel iemand zijn imago ermee verpesten. Kijk maar naar sommige foto's van Edward. en wat voor negativiteit hij over zich heen krijgt daardoor. Wil je dat als fotograaf??
Ik zou denken van niet, en daarom geef ik mijn mening. Ik mag toch persoonlijk wat vinden? Of de TS daar wat mee doet moet zij zelf weten. Op Facebook zag ik nog andere hele mooie foto's voorbij komen waarbij het beeld klopt. Het is totaal niet mijn intensie om dus TS naar beneden te halen oid.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:21

Eens met Deniisee... Vindt eigenlijk maar één foto fijn; de eerste van Arlando. Verder veel spanning, verkeerde momenten

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 10:22

DeniiSee schreef:

Vind de kwaliteit ook mooi, en vind het juist goed dat je ook deze foto's plaatst. Zo 'in elkaar getrokken' worden de paarden nou eenmaal gereden. Ook ik vind de plaatjes afschuwelijk om naar te kijken, vind er niets harmonieus aan :( Misbruik maken van de goedheid van deze dieren.. we gooien er maar en hoop ijzerwaren in en trekken maar.. mooi he? ;(

Anyway, mooie kwaliteit foto's, en zulke beelden horen er helaas gewoon tussen.

EllenRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 13:00

Ik vind de kwaliteit van de foto's erg goed, vooral voor een binnenbaan :) Sommige paarden en ruiters staan er wat gespannen op, maar de kwaliteit van rijden kan je als fotograaf weinig aan doen. Misschien juist wel goed om dit een keer te laten zien. 't Verbaasd me vooral hoeveel ruiters en amazones er met platte handen rijden zeg! Wat is er gebeurd met rechtopstaande vuisten en een lichte knik in de pols?

Fabj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:17

Vind de foto's erg mooi!

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 14:19

Hele mooie serie en haarscherp. Knap in zo'n binnenhal!

Upgrade1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:44

Waarom alleen de juiste momenten neerzetten als er veel in elkaar getrokken momenten zijn? Net of je de waarheid wil verdoezelen. Veel paarden hebben dan ook al een weer vertrekken achterbeen met het voorbeen nog aan de grond. Dat mensen daar op social media hysterisch op reageren is een 2e. Het geeft wel een gemiddeld beeld van hoe er gereden wordt/is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:53

Ik vind het ook mooie foto's, maar idd niet fijn om naar te kijken. Dat is geen kritiek op jou Ts ;)
Vond het bijzonder dat Flirt won, want die vond ik echt niet fijn voorgesteld zondag. Heb de proef gezien, maar vond Diederik zijn paard veel fijner en harmonieuzer.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:11

Tja, wen er maar aan, imago van een ruiter, het zal me worst wezen. Je kunt het ook van de andere kant bekijken namelijk dat er blijkbaar zo gereden word als op bijna elke foto de spanning en niet al te fijne teugelvoering er op te zien is. Ik weet dat er ruiters genoeg zijn, ver onder dit niveau die precies hetzelfde doen maar omdat het hier de top betreft moeten het perfecte plaatjes zijn?? En wat betreft Edward, misschien is hij wel zo'n ruiter als er foto's over zijn manier van rijden worden geplaatst die vragen op werpen. Bij een blauwe tong of met de kin op de borst longeren mag het blijkbaar wel naar buiten komen want dan schreeuwt iedereen moord en brand dus laten we eens stoppen met het verheerlijken van de "hogere"dressuursport. Hoe mooi ik het ook vind, er zitten nogal wat nadelen voor de paarden aan.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:01

Knap mooie fotos!!

Timo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:27

Die van Bonzanjo en Du Soleil (galop) vind ik echt gaaf!! :D

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:22

De eerste van Kirsty en Du Soleil is echt heel gaaf!

Ben het verder wel met Deniisee eens. Een foto die net een beetje ongelukkig getimed is kan het allemaal veel beroerder laten lijken dan het in werkelijkheid is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 19:29

Laurie schreef:
De eerste van Kirsty en Du Soleil is echt heel gaaf!

Ben het verder wel met Deniisee eens. Een foto die net een beetje ongelukkig getimed is kan het allemaal veel beroerder laten lijken dan het in werkelijkheid is.

En andersom, alleen maar goed getimede foto's geven een beeld dat alles fantastisch is en iedereen keurig rijd!!!!!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:03

Dat kan, maar daar kun je op basis van alleen foto's niet altijd iets over zeggen. De tweede foto van Diederik ziet er niet heel fijn uit terwijl dat live echt een fantastische en harmonieuze proef was!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:27

Laurie schreef:
Dat kan, maar daar kun je op basis van alleen foto's niet altijd iets over zeggen. De tweede foto van Diederik ziet er niet heel fijn uit terwijl dat live echt een fantastische en harmonieuze proef was!

Daarom maak ik ook de opmerking, net zoals je van slechte momentopnamen iets kunt denken kan dat ook van een goede en juist daarom moeten we eens iets minder oordelen en gewoon accepteren dat er leuke en minder leuke kanten aan de sport zitten, op elk niveau.

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:50

Hele gave foto's! Die schimmel is echt <3