Een paar maanden geleden ontstond het idee dat ik ook met Boris zou kunnen starten. Boris is van mijn beste vriendin die er zelf alleen onderlinge wedstrijden mee rijdt.
Zo gezegd zo gedaan, startpas aangevraagd en 7 februari was ons debuut. Omdat ik mijn eigen paard (duitse warmbloed) M1 start en wel met meer paarden gestart ben mag ik klasses overslaan dus besloten om direct in de L1 te beginnen.
De eerste keer wonnen we direct de 3e en 2e prijs met 188 en 192. Vorige week hadden wij onze tweede wedstrijd staan waar we een 2e prijs wonnen met 187 punten en een 1e prijs met 199.
Vandaag de derde wedstrijd gestart waar we beide proeven wonnen met 197 en 196 wat ons alweer L1 + 9 maakt. Super gaaf

Boris is een 11 jarige grote fjord van ongeveer 1,55m. We starten gezien mijn leeftijd dus tussen de paarden

De foto´s zijn van vandaag. Rijtechnisch commentaar mag, maar we hebben uiteraard goed les en werken hard aan onze verbeterpunten. Ik rij boris gemiddeld 2x per week.
Hij mag nog meer op het achterbeen waardoor hij voor nog wat opgerichter kan komen. Verder werken we veel aan tempowisselingen en kan het wijken nog verbeterd worden

Maar bovenal zijn we erg trots op wat we tot nu toe al bereik hebben!