Van twee wielen naar vier benen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Van twee wielen naar vier benen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 14:43

Kreeg vandaag een leuk bericht binnen van een goeie vriend van mij, waarom niet met dit mooie weer lekker op stap met de knollies? Nou, dat liet ik mij geen 2 x zeggen, bij de buurtjes even een fiets geleend (daarom ook die twee wielen in de titel haha!) en hop op weg!

Na een tijdje bij hem thuis de fiets achtergelaten in het slot (altijd doen!) en even een pony uitkiezen. (Keus uit 2, een bonte of een bruine). Weer wat later even met wat hulp het zadel erop gedaan en toen konden we eindelijk op weg, zo langs vlaardingen en stukkie schiedam...

Maarja, na een tijdje moet je ook weer met de fiets TERUG en ik had al zadelpijn... AUW! Dus bij thuiskomst heb ik nu ZADELPIJN bovenop mij ZADELPIJN! ;( (Ook mijn benen doen auw!)

Maar het was wel een fijne rit. Oja, de eigenaar wilde niet dat ik de foto's van de knollies op Bokt zette... SORRY! :(
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 13-03-16 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Van twee wielen naar vier benen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 14:58

Leuk dat je hebt kunnen rijden TS! Ik vind het alleen een beetje vreemd dat je je dus bewust bent van het feit dat sommige eigenaren het niet leuk vinden als je foto's van hun paard op internet zet, en dat je dat vervolgens wel doet van 2 andere paarden waar je ook geen toestemming voor hebt...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 15:03

Danique schreef:
Leuk dat je hebt kunnen rijden TS! Ik vind het alleen een beetje vreemd dat je je dus bewust bent van het feit dat sommige eigenaren het niet leuk vinden als je foto's van hun paard op internet zet, en dat je dat vervolgens wel doet van 2 andere paarden waar je ook geen toestemming voor hebt...

Fixen we even...