Na vorige zomer voornamelijk boxrust en gewandeld te hebben door een vervelende blessure mochten we van het najaar weer heel rustig gaan uitbouwen. Al snel merkte we dat de rust haar goed had gedaan, ze zat prima in haar vel en omdat we zo rustig aan moesten doen, waren we echt compleet gefocussed op de basis. Nu zijn we alweer een paar maanden bezig en boeken we flink vooruitgang.
Voor de blessure startten we L1 en hadden we net ons L2-debuut gepland maar deze niet kunnen rijden. Van de winter dus toch nog maar 2 wedstrijden L1 gereden en daar behaalde we 3 1ste prijzen en de 5e prijs en 11 winstpunten dus toen was het echt tijd voor de L2. Nu hebben we 1x officieel gestart en 1 oefenwedstrijd gereden in het L2. Ook dit gaat erg goed, we reden 2x de 1ste prijs en haalde 212 en 219 punten en met oefenen 204.
Voorlopig trainen we thuis verder, ik wil de zomer nog L2 starten voor de selecties voor de Brabantse.
Ik ben de laatste tijd veel bezig geweest met het oefenen op uitdrukken van mijn hakken, dit gaat gelukkig al beter maar vind het nog wel lastig. Ook moet ik van mijn instructrice mijn handen meer voor me houden, met als gevolg dat ik ze ook omhoog doe. Mijn paard heeft lang moeite gehad met de galop, ze heeft een fijn achterbeen maar nog niet voldoende balans om dan goed recht te blijven. Gelukkig gaat dat echt steeds fijner en kan ze ook beter en fijner bovenin blijven.
Tips zijn welkom.
Filmpje debuut L2.
Foto's training, niet op volgorde