In de winter hebben we wat aangerommeld, maar in de lente gingen we naar de Veluwe waar we van genoten!

Af en toe rijden we ook tuigloos, gewoon omdat het kan! (excuses voor de slechte kwaliteit
)
In de zomer was er een onderlinge teamwedstrijd op de manege, Tiko en ik gingen crossen waar we met 1 weigering 2e werden en met ons hele team 1e.

Op een warme zomermiddag gingen we lekker zwemmen!

We genoten van het weer en maakte veel buitenritjes.

Maar af en toe dressuur doen we ook. Dressuur vind ik ontzettend leuk alleen je maakt Tiko er niet blij mee, zo doende doen we dit niet zo vaak.

Vorig jaar werd Tiko 15 en dat moest gevierd worden

Toen de herfst aanbrak hebben we geprobeerd herfstfoto's te maken, door te weinig licht helaas veel ruis..

Hier met mijn vriendin Fleur en haar eigen pony Sandro
(FleurenMien op bokt)
En in januari zijn we naar een springclinic van Lammert Laseur geweest, zeer leerzaam maar vooral heel gezellig. Mijn vriendin is vorig jaar verhuist, dus die zie ik niet al te vaak meer. Maar we hadden ons samen ingeschreven en met geluk konden we in dezelfde groep les krijgen.

Helaas moet ik stoppen met Tiko, na een jaar stopt onze tijd samen hier. Ik vind het onwijs jammer want ik had met Tiko echt een klik, maar ik ben onwijs dankbaar voor alle leuke momenten! Hij heeft me zoveel geleerd.
Bedankt voor alles vriendje!

Jullie zijn zo'n leuke combi!