Ik heb altijd al een pony gehad waar ik vroeger tot op Z niveau dressuur mee reed bij de kinderen. Helaas kreeg ze zware artrose en staat nu lekker te genieten op de weide bij ons tot haar oude dag

Pony blijft dus, maar kan niet meer gereden worden. Helaas was het of de pony weg en een nieuw paard, of blijven en geen paardje meer.
De keuze was snel gemaakt, ik zag haar graag.
Jaren later kreeg ik toch nog een paard! Ik werkte op een renstal en trainde daar de paarden, in ruil voor al mijn werk ben ik niet cash betaald maar met een... PAARD
Nu om een lang verhaal kort te maken, mijn ouders vonden dit dus écht niet fijn... Helaas was dochterlief bijna volwassen en betaalde ze alles zelf dus lieten ze me maar begaan....
Jammer genoeg was er echt geen klik met het paardje
na 2 jaar proberen heb ik dan ook de keuze gemaakt hem te verkopen. We waren beiden niet gelukkig met elkaar.Na de allerbeste thuis gezocht te hebben voor mijn lieve Paintje had ik een droomhuisje gevonden!
Hij ging dus naar een 5-sterrenhuisje met iemand waar hij een super klik mee had
dus baasje gerustgesteld.Alleen... ging ik ooit een paard vinden zoals mijn lieve kleine pony was geweest?
Een wit sportpaard, met lange benen, waar je zo op weg zou vliegen... Dat was mijn droom. eentje waar je 's nachts over droomt.
En ja hoor, na een laa-aaange zoektocht kwam ik 'm tegen.
Mijn PEGASUS... hij bestond. Ik had het nooit gedacht. Toen werd het eindelijk tijd mijn profiel aan te maken op bokt.
Mijn Lieve Pegasus-droompaard, heet Hermès ll.

Hij is een 7-jarige Holsteiner ruin en alles wat ik ooit kon dromen.
Charmant, een grote knuffel, een plaatje en hij is ook nog eens een spring en dressuurtopper.
Als uitgelaten nieuwe baasje ben ik meteen spulletjes gaan kopen!

en dan was het tijd...hij kwam naar me toe!
Eerst heeft hij nog kennis kunnen maken met Zalejandro, mijn Paintje! voor ie weg ging.

hij was duidelijk een maatje groter!
na vele traantjes die gevloeid hebben, ben ik toch blij met mijn beslissing.
Mijn pony en Hermès zijn nu een stelletje en dol op elkaar.

en ik? ik heb mijn droompaard gevonden.
Mijn vliegende Pegasus.

Veel liefs, Fly_Pegasus