vorig weekend (28 februari) zijn we naar een bokt Fotomeeting geweest. Dit was echt een geslaagde dag en wat zijn er veel mooie foto's gekomen!! (het was zo moeilijk om foto's te kiezen) maar oh oh... wat was je soms ook weer ondeugend

ondanks dat, heb je toch wel weer laten zien dat er een goed fotomodel in jou schuilt

1. want wat kun je toch weer lief kijken

klein paspoortje:
naam: Mowgli
Geslacht: Ruin
ras: Shetlander

2.

3.

4. mijn persoonlijke favoriet van ons samen

5.

6.

7. ook doen wij samen vrijheidsdressuur, dus dat kon ook zeker niet missen op de fotomeeting

8. wat vond je het compliment moeilijk... maar toch deed je je best! en het resultaat mocht er wezen!

9. je meest favoriete oefening, maar je was er wel klaar mee na al die keren weer opnieuw voor alle fotografen

10. en mijn doel op de meeting was deze foto

11. daarna mocht je dan eindelijk al je energie eruit gooien!

12.

13. stiekem schuilt hier een dressuur shetje onder...

14. en dan eindelijk mocht je dan weer rollen en bleef je even zo bij me liggen, wat vind ik dit een speciale foto

maar al dit serieuze gedoe is helemaal niets voor jou...
je bent een echte shet en laat zeker zien dat je er bent!
na al die serieuze, lief kijkende en schitterende foto's, kon het dan zeker ook niet missen dat ik weer zo'n foto van jou kreeg
15. je was er wel weer klaar mee met al die foto's en dat lief kijken

Mowgli, je bent echt fantastisch als je al je shetten streken in de strijd gooit

bedankt voor het kijken iedereen

wat is jullie favoriet?

het was echt een geslaagde meeting met prachtig weer en een super gezellige groep!
ik wil graag alle fotografen nog bedanken voor de prachtige foto's

alle fotografen: Bedankt!

- perfect Memory Photography
- DrawnHorse Photography
- Sanne Veenma
- Claudia Dermois
- Hilde Dokter
- Lisanne Driessen
- Kathe Bijker