Lastig gevallen door "pensionstaleigenaar" (bokt markt)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

onbarefeet

Lastig gevallen door "pensionstaleigenaar" (bokt markt)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 13:29

Hierbij een waarschuwing! (Sorry als het verkeerd staat of als dit niet mag)

Op de bokt markt staat een advertentie van mij dat ik op zoek ben naar een verzorgpaard, hier stond mijn nummer bij (heb ik er inmiddels af gehaald) en ik kreeg vanochtend een belletje. Hierin werd door een man die erg onduidelijk en zacht praatte gevraagd of ik een verzorgpaard zocht en dat ik geen bijdrage hoefde te betalen als ik het reclameshirt droeg v.d. pensionstal. Aan het einde van de gesprekken werd mij steeds duidelijker gemaakt dat ik me elke keer op stal zou moeten omkleden en of dit oke was. Hierna heb ik gevraagd of hij me wilde stoppen met bellen en heb ik opgehangen. Kenmerken:

- Deed zich bij mij voor onder de naam Peter
- Had zogenaamd een pensionstal aan de rand van Hengelo (OV)
- Praatte zacht/onduidelijk en op het laatst zelfs fluisterend
- Wilt dat je een reclameshirt draagt en je hierin omkleedt op stal
- Belt met een privé nummer
- Er werd steeds opgehangen en daarna teruggebeld, met als excuus dat 'de verbinding slecht was'
- Praatte tijdens het laatste gesprek fluisterend omdat zijn stiefdochter in de buurt was
- Zodra ik hem zei dat ik er klaar mee was en het niet vertrouwde hing hij direct op

Hopelijk mag ik hier op deze manier een melding van maken en zijn de mensen die dit lezen nu alert hierop.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Lastig gevallen door "pensionstaleigenaar" (bokt markt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:33

Heb je dit al gemeld bij de mods? Wie weet zijn er meerdere mensen lastig gevallen en dan kunnen ze indien nodig een archief opbouwen.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 13:33

Cayenne schreef:
Heb je dit al gemeld bij de mods? Wie weet zijn er meerdere mensen lastig gevallen en dan kunnen ze indien nodig een archief opbouwen.

Zou niet weten bij wie precies, daarom maakte ik een topic aan

Woopy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:39

onbarefeet schreef:
Hierbij een waarschuwing! (Sorry als het verkeerd staat of als dit niet mag)

Op de bokt markt staat een advertentie van mij dat ik op zoek ben naar een verzorgpaard, hier stond mijn nummer bij (heb ik er inmiddels af gehaald) en ik kreeg vanochtend een belletje. Hierin werd door een man die erg onduidelijk en zacht praatte gevraagd of ik een verzorgpaard zocht en dat ik geen bijdrage hoefde te betalen als ik het reclameshirt droeg v.d. pensionstal. Aan het einde van de gesprekken werd mij steeds duidelijker gemaakt dat ik me elke keer op stal zou moeten omkleden en of dit oke was. Hierna heb ik gevraagd of hij me wilde stoppen met bellen en heb ik opgehangen. Kenmerken:

- Deed zich bij mij voor onder de naam Peter
- Had zogenaamd een pensionstal aan de rand van Hengelo (OV)
- Praatte zacht/onduidelijk en op het laatst zelfs fluisterend
- Wilt dat je een reclameshirt draagt en je hierin omkleedt op stal
- Belt met een privé nummer
- Er werd steeds opgehangen en daarna teruggebeld, met als excuus dat 'de verbinding slecht was'
- Praatte tijdens het laatste gesprek fluisterend omdat zijn stiefdochter in de buurt was
- Zodra ik hem zei dat ik er klaar mee was en het niet vertrouwde hing hij direct op

Hopelijk mag ik hier op deze manier een melding van maken en zijn de mensen die dit lezen nu alert hierop.

ik zocht toen ook een verzorg paard daar in de buurt/ ong het zelfde verhaal maar ik had dan een advertentie op marktplaats.. hij had ook een eigen stal blabla en belde ook met een prive nummer hij zij dat hij veulens fokt en fluisterde ook een beetje raar en zij als het paard klaar is dan moet je zelf ook nog een handuitvoering doen als je snapt wat ik bedoel alleen zij hij het daar anders en of ik daar okee mee was en blabla nou ik was toen nog wat jonger heb wel opgehangen want dacht niet dat zo iets hoorde.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:41

Het hoort inderdaad niet op VVDD dus ik moet hem hier sluiten, maar ik speel je verhaal meteen even door aan een MarktModerator zodat ze ernaar kunnen kijken! Bedankt voor het melden, erg vervelend zoiets.