Kayenne geniet van haar vrije tijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1987

Kayenne geniet van haar vrije tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 14:21

Wat doe je als je bijna 5 bent? Dan geniet je natuurlijk heerlijk van de rust die je nog hebt!

Kayenne is een bijna 5 jarige haflinger merrie, die ik nu rustig aan aan het oppakken ben. Ze is nog wat schraal, heeft de tijd nodig gehad om flink uit te groeien. Sinds 1 maandje nu echt mee bezig, 3 a 4 x in de week mag ze iets doen. Dat bestaat uit longeren, wandelen, fietsen en meestal 1 keer rijden.
Ze pakt het heel goed op, maar verder mag ze dus ook nog flink rustig aan doen :)

Dit is dan ook wat ze het liefste doet!

Op een koude ochtend de warme stal uit, en de koude wei in!
Afbeelding

Als je vrienden in de wei komen, moet je natuurlijk wel even jezelf showen!
Afbeelding

Verder horen er ook wat rek en strek oefeningen bij, inclusief gekke bekken... :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En verder, doe je natuurlijk wat je als haflinger het liefste doet! Eten!! :9 :9

Afbeelding

Afbeelding

Zo blij met mijn gupje <3 :+: Elke dag dat ik bij haar ben, wordt ze nog mooier!

Afbeelding

En als ze niet undercover verpakt staat, ziet ze er zo uit <3
Afbeelding

Ik kan in ieder geval zeggen, dat ik een heel trots baasje ben, die niet kan wachten op komend seizoen!

x_Anne_x

Re: Kayenne geniet van haar vrije tijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:43

Kayenne is oik gewoon een super knappe poownie waar je ook heel trots op mag zijn!

Hopelijk veel heerlijk weer de komende maanden waarin je lekker veel met dr kunt doen

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-16 16:49

Ja, ben ook echt trots! :))
Ja lekker kilometers maken in het bos! Rechtuit en op eigen benen leren lopen! :)

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 07:43

Wat een knappe merrie <3 En wat beleer je haar super, lekker rustig aan, maar toch wel wat doen +:)+

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 09:09

Wauw wat ziet ze er goed uit Wendy! <3

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-16 13:23

Wat tof, uitgelicht :D :))

Maaikevdk: Dankje :) Ja, ze heeft gewoon echt de tijd nodig.. Dan maar lekker rustig aan alles doen. Scheelt wel dat ze echt heel makkelijk is, dus na 2 weken alleen wandelen, longeer ik haar 2 rondjes en kan ik ook zo weer opstappen en wegrijden :) Of nouja, rijden... Voor zover je het al rijden kan noemen als ze net 2 maanden aan de gang is :')

Marije: Dankje! Ik ben er ook echt zo trots op! :))

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 13:45

Leuke foto's en wat fijn dat jij je paard de tijd geeft nog lekker jong te zijn.

Mooie kleur dekje trouwens!

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 14:03

Ik vind dat bewonderingswaardig! Juist in deze tijd wanneer paarden met 3 beleerd worden, met 3,5 de eerste wedstrijd lopen, en binnen een paar jaar in het Z zijn terwijl ze nog geeneens uitgegroeid zijn!
Wat zijn je doelen met haar?

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 21:54

Gaaf zeg :D

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 16:29

MaritB en Eline91: Dankje :)

Maaikevdk:
Mijn uiteindelijke doelen zijn, kijken waar we komen.. Haha..
Ik wil eigenlijk wel de dressuur in.. Maar alles op zijn tijd, kost ook allemaal genoeg geld en tijd. Maar wil eigenlijk kijken of ik de Z kan halen :)
Verder ook lekker springen/crossen. Bosritjes, en als ik ooit een menwagen vind, ook voor de wagen. Ga haar in ieder geval wel beleren. Lekker vanalles moet ze gaan doen.

Maar vooral, lekker genieten en we zien wel waar ons schip strand :) Wie weet in de zzl, wie weet in de L. (Alhoewel ik echt denk dat ze het in zich heeft om hoger te komen :+ Maar of ik dat ook kan :') )