Neusjes en eetbare telefoons

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

muis98

Neusjes en eetbare telefoons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-16 22:42

hey :D

Het is alweer een tijdje terug dat ik wat op bokt gezet heb en ik kwam er achter dat ik bijna alleen maar dezelfde soort fotos van mijn draak heb! nu is een vriendin vorige week wel met een camera langs geweest maar die fotos heb ik helaas nog niet :') Toch kwam ik achter een wel erg grappige terug komende foto die die draak precies beschrijft O:)

Voor de gene die de draak nog niet kennen:
Naam: Une de Pink
Roepnaam: Una, Draak, Trutje, Etterbak, Prinses, Diva (en ga zo nog maar even door)
Geslacht: (gelukkig niet) Merrie
Schofthoogte: ong 1.59
Ras: draver
Leeftijd: 13 bijna 14 (april dit jaar)

genoeg gepraat nu maar wat leuke neusjes (nieuwe koosnaam word denk ik Neusje :o )

1) tja op de trailer naar een heel nieuw baasje is natuurlijk niet altijd even leuk (raar nieuw mens haal me hier uit! -:(- ) en valt me na al die tijd pas op hoe slechte kwaliteit foto het is :x
Afbeelding

2) Het was even rustig met de neusjes maar bijna een maand later was het zover (is dat eetbaar? )
Afbeelding

3) weet je heel zeker dat dat niet eetbaar is? :+ :Y)
Afbeelding

4) Selfies maken kunnen we nu wel redelijk maar eind 2014 (deze foto) was de telefoon toch iets te interessant en te eetbaar :')
Afbeelding

5) afgelopen zomer zag ze er (naar mijn mening) super uit en begon ze ook al minder naar mijn telefoon te happen met haar lippen (nooit met haar tanden viel mij op :') )
Afbeelding

6) januari 2016 ging het al stukken beter! alleen ben ik dan natuurlijk het doelwit van mijn lompe lorry }:0
Afbeelding

hmmm ok toch minder dan ik neusjes fotos dan ik dacht, dus maar een paar leuke afsluiters van een vriendin die 30 januari mee ging naar una voor wat fotos :D

7) <3
Afbeelding

8) je bent een diva of je bent het niet! mevrouw is het zeker wel, de bak was erg nat en ze weigerde door de plassen naar het hek te lopen dus stond ze zachtjes hinnikend in het midden van bak :(:)
Afbeelding

De kwaliteit van de fotos is helaas nog niet super maar daar komt waarschijnlijk dit weekend of volgende week verandering in gezien mijn nieuwe camera onderweg is!! mijn eerste spiegelreflexcamera (überhaupt op mijn telefoon na mijn eerste camera) *\o/*

Bedankt voor het kijken!
Hopelijk snel meer nieuwe fotos van Una <3

9)
Afbeelding