Nu komt de verhuizing erg dichtbij, we vertrekken 31 maart a.s.. Tot een paar weken geleden hadden we de intentie om mijn knappe Savanne en haar veulen Knox FX mee te nemen, maar helaas zijn de transportkosten zó hoog dat ik heb moeten besluiten om Savanne te verkopen.
En dat doet pijn... Dit paard heeft me zo veel gegeven, een lichtpuntje in de donkerste periode van mijn leven na overlijden van vader, grootmoeder en paard in een tijdsbestek van slechts 3 weken, maar ook mijn instructeursdiploma's en jurylicenties, en niet te vergeten een enorme schat aan ervaring. Nu moet ik afscheid van haar nemen, ik heb haar verkocht aan een leuke jonge meid, waar ze als leerpaard helemaal op haar plek is! Maar makkelijk is het niet...
De afgelopen weken hebben we nog een aantal leuke dingen kunnen doen samen. Een mooie shoot in de Soesterduinen, een vet gave strandrit (voor haar voor het eerst) en vrijdag nog gezellig met een lesklantje rondgecrosst in de zandafgraving in Lunteren. We hebben hier enorm van genoten en er zijn een paar 100 mooie foto's gemaakt. Hieronder een kleine selectie. Voor mij zijn deze foto's van onschatbare waarde, het verzacht mijn verdriet een klein beetje en ik koester ze enorm!
Ik hoop dan ook dat jullie van deze foto's genieten en geen commentaar van rijtechnische aard o.i.d. gaan geven, heb ik even geen behoefte aan...
Fotoshoot Soesterduinen

Foto's strandrit, samen met een collega jurylid!

Op de voorgrond mijn dochter met onze hond

Foto's Lunterse Zandgat, samen met Milou op Cree Shadow, en ook hond Frodo was weer mee!

Om nieuwe dingen in je leven toe te laten, zul je soms eerst oude dingen los moeten laten...

Dag lieve Savanne, ik laat je los...
Mooie foto's om te koesteren inderdaad. Heel veel plezier en succes met de grote stap die eindelijk echt gezet gaat worden, en sterkte met het afscheid nemen van je soulmate