1.

Het is al weer even geleden dat ik een topic heb geopend van Lola. Maar dit leek me een mooi moment om met jullie te delen. In mei wordt Lola al 3 jaar. Nu hoeft ze echt nog niet zo veel en staat ze eigenlijk altijd toch gewoon in het land bij haar vriendjes, maar jongens wat wil die pony graag. Als ik met het halster de wei in loop om één van mijn andere pony's te pakken dan komt Lola galopperend naar me toe en drukt zowat haar neus in het halster zo graag wil ze altijd mee. De laatste tijd fiets ik eens per week met haar en dat vindt ze geweldig! Nu heb ik laatst voor de grap het hoofdstel van mijn andere pony eens aan haar voorgesteld, toevallig hebben ze precies dezelfde maat. Je raad het nooit, maar Lola pakt gewoon uit haarzelf het bit! Ze heeft het hoofdstel toen een paar seconden in gehad en daarna heb ik haar uitbundig beloond met snoepjes. Nu kan dat de eerste keer natuurlijk uit nieuwsgierigheid deed, maar de weken erna als ik het hoofdstel voorhield dan pakte ze zelf het bit. Nu hoeft ze echt nog niet aan het hoofdstel te wennen, want daar vind ik het nog te vroeg voor. Maar ik vond wel dat ze alvast een eigen hoofdstel mocht. Zo ben ik afgelopen maandag samen met Kirsten (bokker Fellow) naar de Epplejeck gehaald en hebben we een hoofdstel voor Lola gehaald. Zoals altijd pakte ze het bit zelf vast. We wilden dit eigenlijk wel vastleggen op foto en toen kwamen we op het idee om het zadel voor de grap eens op haar rug te leggen, nou ze keek niet op of om. Nu is ze natuurlijk winterjassen en bikini's gewend dus dit is voor haar een eitje. En zo hebben we haar op de foto gezet alsof ze een volleerde rijpony is!
Ze is momenteel best wel aan het uitzwaren en dan die dunne lange benen eronder hebben mij tot deze titel gebracht.

Ohja dit is niet haar bitje, we hadden een 13,5 meegenomen. Een dubbelgebroken koperen bit maar die was helaas te groot en 12,5 was op maar die wordt nabesteld dus die komt binnenkort binnen! We hebben voor de foto's het bitje van Natanalientje maar gebruikt!
Let dus op, Lola hoeft nog lang niet aan het werk onder het zadel of met het hoofdstel. Naast de fiets loopt ze gewoon aan het halster.
Geniet van de foto's!
LD Live Laugh Lola | merrie | shetlander x arabier | 1.19 m. | 24.05.2013
Hé wat is dat nou? Wat een mooi dingetje op mijn rug, echt mijn kleur!
2.

Dat moet ik natuurlijk even proeven!
3.

4.

5.

6.

7.

8.

Ik moest natuurlijk nog even met mijn prinsesje in haar mooie pakkie op de foto!
9.

En uiteraard Kirsten ook!
10.

En nog even op de foto zonder het zadeltje!
11.

12.

Leuk dat je gekeken hebt!

(Ik doe verder niks met haar hoor, ze staat er wel eens bij als ik mijn andere paard afzadel en dan is ze mijn levende zadelsteun)

wat jij wil doen met jouw pony doe jij!!