Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Wat houdt het precies in, een pony op winterstalling hebben? caittom schreef:Shinedown schreef:Wat een leuke haflinger! Wat houdt het precies in, een pony op winterstalling hebben?
Bij manege ponyhof hebben ze in de winter eigenlijk te veel paarden dus een groot deel van de paarden gaan dan naar andere mensen toe. Die mensen hebben de pony dan voor 7-10 maanden bij hunzelf op stal staan. Dit houd in dat je dan zelf alle kosten betaald en je het mag beschouwen als je eigen pony. Veel mensen doen dit voor gezelschap voor hun eigen pony, of om te kijken of het financieel en qua tijd mogelijk is om een eigen paard te kopen en je kan ook het winterstalling paardje dan eventueel kopen.
Voor mij was dit fijn omdat mijn moeder twijfels had of dat ik het qua tijd zal redden om een eigen paard te hebben en nu heeft zij gezien dat het financieel en qua tijd haalbaar is voor een eigen paard. Het is een fijn opstapje voor een eigen paard of een weide maatjessandyy schreef:Wat leuk om blondie tegen te komen! Een vriendin van mij heeft haar ook op winterstalling gehad!
Toevallig Charlotte? Met haar heb ik ook contact en van haar heb ik ook veel tips gekregen!