Hoe dan ook, ik heb sinds kerst ongeveer een eigen paardje. De pennydroom kwam uit!
In het kort; we hadden eind november definitief besloten om naar een eigen paard te gaan zoeken, we hadden verwacht pas na een halfjaar wat te vinden aangezien ik enorm kritisch ben. Ik wilde sowieso iets wat jong was, groot was en het liefste een tuiger. En toen kwam ik haar smoeltje tegen op marktplaats. Had in eerste instantie nooit gedacht dat ze het uiteindelijk ook zou worden; ze was het eerste paardje wat we gingen bekijken, nog wel héél erg jong, en tja, ik dacht gewoon er meteen af te vliegen eigenlijk..
En toen kwam ik bij haar op stal, en werd ik ter plekke verliefd
. De andere paarden waren allemaal ineens niet leuk meer..Nadat ze helemaal goed gekeurd was hebben we haar dan ook maar snel meegenomen!
Dus nu mag ik lekker aan het werk om een tuiger dressuur-klaar te maken. Ach ja, we hebben geen haast zullen we maar denken..
Paspoortje;
Naam: Horonae (Roné)
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 3,5
Stokmaat: 1,75m
Afstamming: Atleet x Jochem (KWPN Tuiger)
Ze is echt een dametje, spreekt mensen aan met 'u' om zo maar te zeggen.
Maar dit is een ITP, met oude foto's van toen er nog een beetje sneeuw was, dus laat ik mijn mooiste dame gauw voorstellen!
1. Oeps, ietsie te dichtbij

2. Wat is dit voor een vreemde witte substantie?

3. En, wooshh! Het tempo kwam erin!

4. Kijk hoe hard ik kan baas! (gevolgd door een bijna elegante bok)

5. Wat gebeurt daar?

Uiteindelijk had ik haar deken maar afgehaald omdat ze het behoorlijk warm kreeg.
6. Hoe bedoel je tuiger?

7. We kunnen ook de andere kant op tuigen...

8. Galopje en dan vooral lekker je benen als een idioot naar voren gooien.

9. Mooi neusje hè?

10. Zweven in draf; ook geen enkel probleem.

11. En soms komt die rare tweebener er ook naast staan...

En voor zij die het leuk vinden om te zien, onder het zadel is ze niet langer 100% giraf. Er zit nog veel werk aan ze, moet nog verder naar beneden, maar het word al beter..
#trots12. Minder tuiger, meer mooi dressuur beenwerk.

13. Trololol, laten we mijn houding maar even negeren...

Kritiek puntjes mogen natuurlijk altijd, ik wil altijd nieuwe dingen leren, maar blijf wel vriendelijk, ik doe ook alleen maar mijn best.
Naja, hoop dat jullie het leuk vonden om te zien, ik ga in ieder geval heerlijk van mijn dametje genieten!