Gisteren is Julia (horserider22) van JDL Graphy bij mij langsgekomen om mijn pony's op de foto te zetten en ik ben zelf uiteraard helemaal weg van de resultaten en wil ze dan ook graag met jullie delen.
Voor de mensen die Guus en Zoë niet kennen: Guus is een jaarling en de zoon van de 7-jarige Zoë. Het zijn rasechte Shetlanders en het was voor Julia dan ook een hele opgave om ze op de foto te krijgen, want als je net op de juiste plaats klaarstaat is het toch ontzettend grappig om even een paar stapjes te verzetten?
Guus is op sommige foto's helaas wat bezweet. Het was voor hem een hele opgave om even voor de camera te poseren en toen ik uiteindelijk besloot hem maar weer op de wei te zetten en verder te gaan met Zoë, besloot hij maar eens even voor zijn renpaardencarrière te gaan trainen en flink heen en weer te gaan rijden in de weide. Toen hij daarna toch echt even met Zoë op de foto moest, was hij dus een beetje bezweet door zijn dikke wintervacht, maar dat maakt de resultaten voor mij niet minder mooi.
Laat ik dan maar beginnen met één van mijn favorieten:

Even een 'onderonsje' met mijn lieve merrie..

Julia, nogmaals ontzettend bedankt voor het maken van de foto's.
Bedankt voor het kijken allemaal? Laten jullie nog een leuke reactie achter voor mijn Shettevrienden?
Ik ben zo ontzettend blij met de foto's! Nu nog even kijken welke ik na wil bestellen, dat is nog best moeilijk kiezen!