Weet iemand misschien of je gemakkelijk binnen kan als je geen tickets op voorhand hebt gekocht of is het snel uitverkocht? Ik twijfel namelijk en zal pas de dag zelf , zaterdag, kunnen beslissen.
Mijn vriend wilde me namelijk ook eens verassen met Mechelen als Kerstcadeau maar hij kent niets van paarden. Dus toen ik vroeg "maar heb je ook tickets geresveerd?" en hij zei "nee, ik wist niet dat dat druk kon zijn? (hij meende dat er zo'n 100 man en een paardenkop naar toe zou gaan ) heb ik even gebeld en bleek de dag dat wij eerst wilde gaan uitverkocht te zijn .
Ik ben op zondag om 12 uur te zien in de demo piste voor een trec demo dus ik ga zondag
Ik ging net zeggen, hé, ik kom ook zeker kijken. Realiseer ik tegen wie ik het heb, haha Jullie gaan dat weer kei goed doen!
Ik kom dus zondag samen met de Eyota-bende.
OlympicOrry
Geplaatst: 29-02-16 11:57
Ja zo kom je nog eens bekende tegen op bokt
Mi_Amore
Geplaatst: 29-02-16 12:03
Ik was zaterdag en zondag aanwezig met V*alkerij A*rdanwen
tengeltje11
Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-16 14:28
Ik zou een review pagina willen doorsturen naar de organisatie van flanders horse expo.
dus iedereen die er geweest is(als standhouder,bezoeker,deelnemer,ruiter,medewerker,.....) en graag zijn ervaringen(goed,minder goed,werkpunten,positieve punten,....) wil delen,kan terecht op deze pagina: