Verschillende Clinics

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Caitlinnn

Verschillende Clinics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 14:54

Jongens... waar moet ik kijken? -O-
Zoveel verenigingen of particulieren organiseren leuke clinics die lang niet altijd vol zijn. Meer omdat mensen er gewoon niet vanaf weten. Dat is toch zonde?

Zelf ben ik ook iemand die graag deelneemt aan leuke clinics maar hoe vind ik deze?
Hier zie je vaak toch alleen de '' grote'' dingen en niet de clinics die worden georganiseerd door een vereniging of particulier.

Zelf zou ik graag nog deelnemen aan TREC clinic, schriktraining, vaardigheid etc.
Maar kan er weinig over vinden..
Kijk ik niet goed? Of is er nog geen forum hier over?

Ik zit zelf in de activiteiten commissie bij de Glasstad ruiters en wij organiseren dit:
Afbeelding

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 15:01

Kijk je weleens in de bokt markt? http://www.bokt.nl/markt/ en dan bij clinics, cussussen en workshops (link doet t niet :( )

Op deze manier ben ik een x bij een clinic van Piet Bakker terecht gekomen.
Zelf vind ik meestal de clinics waar wij aan meedoen via Facebook. Mijn interesse ligt bij het werken aan de hand, klassieke dressuur, Working Equitation e.d. In sommige groepen waar ik op geabonneerd ben, komt er wat aanbod voorbij.

Met de vereniging gaan we in april ook naar Kootwijkerbroek :D

_Caitlinnn

Re: Verschillende Clinics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-16 19:53

Jaa heb ik gekeken :)
Maar heb het gevoel dat we heel veel missen doordat daar echt 2% op staat van wat er allemaal georganiseerd word..

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 10:10

Ik zet er zelf wel weer 1 bij :P
hoop stiekem nog steeds op meer input haha

Afbeelding

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:17

Hoi hoi! Same problem here :+ Ik ben activiteiten bestuurslid bij PSV Land van Heusden en Altena en hier lukt het ook niet zo. We horen volgens mij bij dezelfde kring en regio? Kring en regio hebben onze clinic al gedeeld op FB, zelf zijn er erg actief op FB, heb het al op de bokt markt geplaatst en toch blijven aanmeldingen uit :(

edit: betreft een clinic exterieurbeoordeling olv Frenk Jespers op 16 april te Wijk en Aalburg

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 10:28

xAntoinettex schreef:
Hoi hoi! Same problem here :+ Ik ben activiteiten bestuurslid bij PSV Land van Heusden en Altena en hier lukt het ook niet zo. We horen volgens mij bij dezelfde kring en regio? Kring en regio hebben onze clinic al gedeeld op FB, zelf zijn er erg actief op FB, heb het al op de bokt markt geplaatst en toch blijven aanmeldingen uit :(

edit: betreft een clinic exterieurbeoordeling olv Frenk Jespers op 16 april te Wijk en Aalburg

Ja die heb ik ook in mijn mailbox gehad. :)
Leuke clinic, alleen niet helemaal mijn ding.

Bij ons is het gelukkig niet zo dat aanmelding uit blijft. Maar ik heb zelf heel sterk het gevoel dat ik allerlei leuke clinics en activiteiten mis doordat ik het gewoon weg niet zie of weet.
Ik denk juist dat HIER de plek is dat wel te kunnen doen.. maarja . waar :P

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:47

Goed om te weten dat het niet zo je ding is, daar hebben dan misschien meer personen last van. Maar grappig dat je die in je mailbox hebt gehad :)
Het is in principe ook niet dat aanmeldingen echt uit blijven, maar er moet geld toe en dat is niet altijd prettig.
Zitten jullie ook bij het recreatieforum van de KNHS? Daarin is toen afgesproken dat verenigen elkaar zouden inlichten wat betreft clinics en activiteiten. Ik denk dat dat al een hele stap voorwaarts is om meer te weten te komen toch?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 15:25

xAntoinettex schreef:
Goed om te weten dat het niet zo je ding is, daar hebben dan misschien meer personen last van. Maar grappig dat je die in je mailbox hebt gehad :)
Het is in principe ook niet dat aanmeldingen echt uit blijven, maar er moet geld toe en dat is niet altijd prettig.
Zitten jullie ook bij het recreatieforum van de KNHS? Daarin is toen afgesproken dat verenigen elkaar zouden inlichten wat betreft clinics en activiteiten. Ik denk dat dat al een hele stap voorwaarts is om meer te weten te komen toch?

Ja ik ben niet heel erg een dressuur ruiter maar meer van het springen en de recreatieve dingen. Wel vond ik jullie prijs heel netjes !
En idd wij houden altijd een minimum aantal aantal en anders lassen we het af . Wanneer er geld bij moet gaat het niet door helaas .

En dat is inderdaad een goed initiatief :) echter zijn jullie wel de eerste van wie ik nu wat in de mail box heb gehad .

HCRucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:41

Afbeelding
;)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 22:54

Zoek je manieren om je activiteiten voller te krijgen, of zoek je juist leuke clinics omdat je die mist?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 23:00

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 09:55

TurdusMerula schreef:
Zoek je manieren om je activiteiten voller te krijgen, of zoek je juist leuke clinics omdat je die mist?

Het laatste :)
Ik zoek clinics waaraan ik zelf mee kan doen

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:26

Kijk eens bij de nhav en de nvvr :j

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 15:35

TurdusMerula schreef:
Kijk eens bij de nhav en de nvvr :j

Wat is dat :)
en waar staat dat?