Toen begon de zoektocht naar een maatje omdat ze in de winter achter het huis staan, ons oog is gevallen op een Amerikaanse mini ezel, William (ook Engels uitgesproken)
Op zondag 21 februari zijn we dan de lange reis aangegaan om William op te halen!
Wij komen uit het bovenste stukje van Groningen en William stond in Midwoud Noord Holland.
In totaal hebben we ongeveer 8 uur in de auto gezeten, maar dat hadden we er zeker voor over!
Met dit grote gevaarte gingen we opweg om het kleine ezeltje optellen halen

Kennis maken met de kleinste onder ons, kindje vond het geweldig daar en is helemaal blij met de ezel

Onderweg naar huis, hij stond los in de trailer omdat hij niet gewend was om vast te staan, we konden hem mooi in de gaten houden door het raam van de trailer en we zijn een paar keer gestopt.

En thuis.

En op 22 februari is dan ook kleine Jadey gebracht door de fokker.
Helaas zijn de foto's wazig geworden.

Op deze foto is goed te zien hoe klein ze is, ik zelf ben ook maar 1.60

Kennis maken elkaar ging goed, er werd wel wat over en weer getrapt maar na 5 min was het klaar en liepen ze samen alsof ze het altijd al gedaan hebben.

Vandaag worden ze beide helemaal gepoetst en dan maak ik nieuwe/betere foto's die ik dan ook zou plaatsen.
De spullen die op de achter grond staan zijn inmiddels weg gehaald dus geen paniek
. Veel plezier met je nieuwe aanwinsten!