vandaag had ik wedstrijd ik reed 50 60 en 70 cm (50 buiten wedstrijd)
ik reed op nazarma, een paard dat ik sinds oktober vorig jaar als vast lespaard heb op de manege
50 had ik voorzien als 'opwarming', lekker op het gemakje rondgereden en dan nog foutloos!
ging heerling, helemaal foutloos met een foutloze barage er na (geen prijs ivm buiten wedstrijd)
60 ging perfect, gewoon parcours foutloos, en in de barrage, ik denk dat ik nog nooit zo snel ben geweest en zo korte bochten heb gereden
na mijn proef moest ik even wachten en iemand ging vagen hoeveelste ze was, ik vroeg wil je het voor mij ook vragen en ik mocht het nog niet weten
ik was eerste! in de 4 jaar dat ik er wedstrijdjes rijd is 'het harde werk' eindelijk beloond

ik ben bijna huilend de piste rondgegaan van geluk, ereronde was rustig (ivm moeilijke pony in ereronde) maar leuk
in de 70 beginnen de eigenaarspaarden en dergelijk ook mee te springen en is er wat meer 'concurentie' maar toch het zelfde als 60 gereden (3 seconden langer dan mijn barrage van de 60) en een mooie 3de plaats

ik ben heel blij met wat ik met het paard dat ik nu rij al bereikt heb en ik hoop nog lang met haar te kunnen rijden!