Ik zat er heel erg mee. Naomi bood mij wat manegepaarden niet meer konden bieden; kansen om te ontwikkelen. En zonder haar zou ik er veel moeilijker kunnen komen. Na drie maanden gaf ik de hoop op en legde ik mezelf er bij neer dat ik paardrijden gewoon als een hobby zou moeten gaan zien.
Totdat mijn ouders aanboden om een paard te kopen. Wow. Wat was ik blij.
Een half jaar (en 4 paarden) later kwam Waldemar op mijn pad.
En damn, wat een paard. Het voelde gelijk goed, de tweede keer rijden nog beter dan de eerste en ik wist het zeker. Hij was mijn droompaard.
Waldemar Ginnflairs (Waldi)
KWPN (v. Rousseau, vm. Derrick)
Ruin
1,72 meter
23 maart 2003
Waldi is in mijn bezit sinds 27 november 2015, dus hij is al bijna drie maanden van mij!
Ons hoofddoel is dressuur, maar ik ben wel van de afwisseling en pak daarom ook graag hier en daar een buitenrit en sprongetje mee. Zijn hoogst behaalde niveau bij de vorige eigenaar is ZZ licht. Ik heb nog nooit een paard gestart in de KNHS, dus wij zullen samen in de B beginnen. Ik hoop ergens deze zomer te starten met hem!
Ik ben niet zo actief op Bokt, maar ik ben toch zo trots op hem dat ik jullie deze foto's niet kan weerhouden!

Eerste keer rijden thuis

Na een weekje

Hij had niet altijd even veel zin in foto's

(klikje)
Eerste buitenrit!
Hij was super braaf, ik was echt zo trots! 

Tja, en dan ben je ook het slachtoffer van de kerstkaartgekte (

(klik voor de high-res versie zonder mutsje
)Ook in een -voor ons beiden- vreemd bos is het een toffe peer (ik was echt gestresst
)
Springen? Springen.

Les op vreemd terrein? Puppy-face naar buiten!

Ondertussen ging het rijden ook wel heel erg lekker... Hoewel ik weet dat er nog genoeg te verbeteren valt (voornamelijk bij mij), heb ik nog nooit zo'n lekker paard onder mijn kont gehad en dat zie ik zeker terug in de foto's!

Door het koude weer moesten we drastische maatregelen nemen...

Hij leek ook wel steeds schattiger te worden? Ik kan het in ieder geval niet meer aan.

Klik voor nog eentje, dan.
En met de sneeuw die afgelopen week is gevallen hebben we ook weer lol gehad...

(jeetje, vijftien foto's zijn er maar weinig!
)Waldi is voor mij een lot uit de loterij en ik ben zo verschrikkelijk blij met hem. In deze korte tijd zijn wij echt al maatjes geworden en dat geeft zo'n voldaan gevoel! Ondertussen blijven we lekker doortrainen, met zo af en toe eens een uitstapje.
Grappig je op bokt tegen te komen. Zoals ik laatst al zei, vind het echt een gaaf paard. Je hebt hem lekker aan het lopen van wat ik zo af en toe snel zie door de bosjes