Mijn moeder heeft hem voor mij gekocht.
Hier was hij 1 dag oud

Toen hij afgespeend was van zijn moeder stond hij tot een jaar bij ons in de tuin.
Dan ging mijn moeder met hem wandelen en mocht hij in de weide bij een pensionstal.

Toen hij een jaar oud was kwam hij bij een vriendin van mijn moeder in de weide te staan samen met een merrietje. Dat merrietje heeft hij toen ook gedekt, het veulentje is helaas maar een paar dagen oud geworden.

Toen hij 4 jaar oud was is hij gecastreerd, en heb ik hem samen met mijn moeder zadelmak gemaakt.
Als mijn moeder ernaast liep dan liep hij netjes mee maar als ze er niet naast liep dan stond hij stil en deed die niks.
Toen ik 5,5 was stopte ik met rijden met hem omdat ik een a-pony kreeg.
Hij reed toen af en toe met mijn kleine zusje, toen ik 9 jaar was kon ik hem zelf aan met rijden en reed ik af en toe nog op hem in de bak tot ik een jaar of 11 was.
Daarna werd ik ook echt te groot voor hem en stond hij een tijdje stil.
Af en toe ging ik dan met hem wandelen of een sprongetje maken of spelen in de bak.
Toen hij 14 was ging ik met hem met de lange lijnen trainen en dat ben ik steeds verder gaan doortrainen.

Op zijn 15e is hij toen eindelijk voor de sulky beleerd, inspannen en weggaan was het.
Hij deed het voor de 1e keer al of hij het al jaren deed.

Nu doe ik vanalles met hem horse agility, vrijheidsdressuur, mennen, wandelen los en vast, longeren en springen.
Ik heb nu 2 wedstrijdjes met hem gereden 1x dressuur en 2x vaardigheid.

Hij kan ook heel lieff zijn

24 januari 2016 hebben we ook een fotomeeting op het Grote Veld in Vorden gehad.

Welke foto's van de fotoshoot vinden jullie het leukst?
Ik wil er graag 1 of 2 op canvas laten maken.
Van de fotoshoot nr 2,3 of 5!