Gekke beesten toch...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HorseyDude schreef:Komt echt niet vaak voor, maar ik mocht weer even rijden op mijn vrije dag. Kom ik ineens bij een klein plasje, gaat peerdlief erg nerveus doen. Voor en achteruit dribbelen, raar doen, niet vooruit willen en steeds maar kijken naar dat MEGAKLEINE PLASJE vóór hem. Want ojee hoor, er zouden weleens hááien erin zitten of piraña's. Na heel wat aansporen en ompraten ging hij er toch met een heel gek bokje eroverheen, want je weet het maar nooit bij waterplasjes. Alsof het de NOORDZEE was... hahaha!
Gekke beesten toch...
mrie schreef:Paarden kunnen niet goed zien of er geen heel diep gat zit in dat water, dus is het spannend. Niks geen aanstellerites gewoon zorgen dat je je poten niet breekt.Blijkbaar moet er nog wat aan het vertrouwen tussen jullie gewerkt worden zodat hij als jij hem er in stuurt ook weet dat het goed is.

.. Om eerlijk te zijn toen ik m voelde verstijven, dacht ik dat hij zich ineens voorwaarts de plas uit zou lanceren.. maar niet dus.
Ik heb ze gewoon blijven aansporen