24 januari hadden we met een aantal gezellige modellen en fotografen (en aanhang) een fotomeeting op het grote veld in vorden!
Nu ik de fotos allemaal binnen heb leek het me erg leuk om ze te laten zien in een topic.
Deze fotos zijn voor mij erg bijzonder omdat dit de laatste dracht is voor carolien ivm haar leeftijd. Ik ken carolien nu iets meer dan drie jaar en had in het begin nooit verwacht dat we zo'n band zouden opbouwen. Ze is vooral het laatste 1,5 jaar het allerbelangrijkste dier in mijn leven geworden en naast alle tijdelijke trainingsponys en paarden altijd mijn rots in de branding.
De komende periode gaan wij nog heel veel lol maken en lekker rijden tot dat ze aangeeft dat het niet meer prettig voor dr is. Na dr veulen hoop ik weer te kunnen rijden maar de realiteit is wel dat ze niet meer de jongste is en dat we dus op dat moment moeten besluiten of dr lichaam het nog allemaal wel ok vind. Mocht dat niet zo zijn geniet ik vanaf de grond ook net zo van dr

Ik wil caroliens eigenaar super bedanken voor alles wat hij voor me heeft gedaan en dat hij mij carolien volledig heeft toevertrouwd. Door hem kan ik een eigen paard hebben zonder de volledige kosten.
Nou hier dan de foto's
Cleografie:
1.

2.

3.

4.

Avankol paardenfotografie:
5.

6.

7.

8.

9.