Afgelopen zaterdag ben ik met een paar bokkers naar de Millranch geweest om lekker een buitenrit te maken. Eenmaal aangekomen even kennisgemaakt en gezellig gekletst. En toevallig was een van de bokkers een oud basisschoolgenootje van mij. Dus dat was erg leuk om even herinneringen op te halen

Toen we paarden gingen kiezen had Willem een leuk paard voor mij. Een blauwschimmel (zo noem je dat volgens mij

Toen we op buitenrit waren gingen we een stuk galopperen. Toen we in galop zaten ging Georgia opeens in de volle versnelling langs de paarden en ging ik samen met een man in volle galop er vandoor. Ik bleef rustig en probeerde haar terug te nemen wat helaas nog niet ging. Jong paard haha

Toen kwamen we bij een grote plas waar we doorheen gingen stappen. Was erg gaaf! Alleen toen mochten we omstebeurt in groepjes door de plas galopperen. Georgia was onrustig dus ik wilde gauw gaan. Alleen toen ik haar naar de plas stuurde maakte ze opeens een hele scherpe bocht en begon ze te bokken

Ik stond weer op en ging Georgia weer pakken. Zo een emotionele theemuts als ik ging weer gelijk janken

Toen ik 's avonds thuis kwam had ik nog een feestje. Ik voelde me niet helemaal lekker en ik had erge hoofdpijn en last van mijn arm. Vandaag is dat met het uur erger geworden en ik kan nu mijn arm niet bewegen zonder dat ik verrek van de pijn

Waar ik wel blij mee ben is dat ik het mooi heb op kunnen nemen

Wat ik nog graag even wil vermelden is dat ik zelf heb gekozen om op het jonge paard te gaan rijden en ik wist van de risico's. Een paard blijft een dier, hoe lief en rustig hij ook is, het is een vluchtdier die kan schrikken. Ik vond het verder echt geweldig dus ik ga binnenkort gewoon daar weer een buitenrit doen!
Ik hoop trouwens niet dat het een warrig verhaal is geworden

Hier is de video