Jumping Amsterdam 2016 - zaterdag Team Challenge

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Camilla_K

Jumping Amsterdam 2016 - zaterdag Team Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 19:41

Van de dressuur World Cup toppers hebben we al wat foto's voorbij zien komen, dus ik post deze keer even de rubriek van de zaterdag ochtend, de Team Challenge met pony's, junioren en young riders. Alle foto's (ook de Intermédiaire, Grand Prix en springrubriek) zijn hier te vinden.

1. Als eerste mocht Daphne van Peperstraten met de onwijs mooie Don Camillo du Bois de baan in. De "roetvegen" vind ik prachtig!
Afbeelding

2. Als tweede de enige dressuurschimmel van de dag: Elin's Nonsidador met Zoe Kuintjes
Afbeelding

3. Laatste pony was Welsh Part Bred Don Diego met Guusje Heeswijk
Afbeelding

4. Bij de junioren als eerste Lisanne Zoutendijk met Kostendrukkers Ringo Star. Oranje details alom!
Afbeelding

5. Febe van Zwambagt met FS Las Vegas. Zij kijkt tevreden, en mag ook, met bijna 76%.
Afbeelding

6. Esmee Donkers en Saffier
Afbeelding

7. En dan de Young Riders. Ik ben geen kei in afstammingen, maar zelfs ik zag Jazz in deze: Jive met Marjan Hooge
Afbeelding

8. Een zeer aanwezige TC Athene met Jeanine Nieuwenhuis
Afbeelding

9. Als laatste Lotte Meulendijks met de geroutineerde MDH Ohio. (Ja, hij mist een oog).
Afbeelding

10. En de ereronde met Zoe Kuintjes, Febe van Zwambagt en Jeanine Nieuwenhuis. Benieuwd naar de resultaten? Klik hier.
Afbeelding

En nog een paar van later op de dag:

11. Glock's Zonic, wát een prachtig paard! Ereronde na Intermédiaire I.
Afbeelding

12. De erg sympathieke merrie Annarico met Fanny Verliefden uit België in de Grand Prix.
Afbeelding

13. En - ongeacht niveau - het blijven knuffelpaarden <3 : Arlando & groom, wachtend op de prijsuitreiking.
Afbeelding

_Denise_

Re: Jumping Amsterdam 2016 - zaterdag Team Challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 19:44

De merrie van 12 <3
Leuk overzicht!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 20:05

Mooie fotos!
Die laatste is voor mij zo herkenbaar, hoe hoog in de sport ze ook lopen, het blijven toch ook gewoon knuffelpaardjes <3

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 08:43

War een schitterende foto de laatste. Zie ik erg graag. De uitstraling van het paard naar de groom... <3

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 09:53

Gave foto's zeg! Ik zal dit topic doorsturen naar daphne van peperstraten voor de mooie foto van haar met don

Camilla_K

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 12:29

Leuk, uitgelicht! :)

Dizzy505, stuur maar de fotolink van mijn ondertekening ook door, daar zijn meer foto's van Daphne, en ook een hoop uit vorig jaar JA Team Challenge (zelfde link).

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 20:25

Erg gaaf fotoverslagje :D