Gisteren waaide het dan ook flink en de pony's mochten even lekker spelen in de bak

Even wat info

De zwartbonte is Bart, mijn 18 jarige tinkerruin, mijn liefste vriendje en grote steun en toeverlaat
uiteraard ook het grote voorbeeld voor de ukjes
hij moest in het begin wel even wennen dat ik niet meer alleen voor hem kwam, maar inmiddels heeft hij de dames geaccepteerd en vindt hij ze stiekem best lief 
De bruinbonte is Baileigh, mijn 1,5 jarige tinkermerrie, mijn droommeisje en de grootste knuffelkont die er is
zij vindt het nog niet zo leuk dat ze me moet delen, ze heeft me t liefst voor haarzelf geloof ik
tegen dr grote broer Bart durft ze niks te doen, maar af en toe geef ze de kleine Abby wel een boze hap als die tijdens t knuffelen ook mee wil doen
merries... De vosbonte is Abby, zij is nu ook 1,5 jaar oud (3 weken ouder dan Baileigh) en sinds 2 november bij mij. Abby is het meest schattige en knuffelbare shetje wat ik ooit heb meegemaakt
hoewel ze ook dr shettenstreken heeft (zoals niet t weiland uit willen XD) is ze zo onwijs lief en doet ze geen vlieg kwaad.Nou en dan de foto's
gelukkig was het ondanks de flinke wind héérlijk weer en ondanks dat ze allen niet snel onder de indruk zijn en niet makkelijk af te leiden voor foto's
(heb ik uiteraard weer XD
) zijn er toch wat leuke foto's uit gekomen 
Alleen een beetje jammer dat Bart net voordat ik begon met foto's maken besloot om lekker in t zand te rollen
daar ging mn witte pony
Zoef

Gooi je haren los

Een mooi drafje kon er ook vanaf

Met zn drietjes

Ze vinden elkaar wel lief

En nog wat mooie koppies

Dropje is t toch

Met zn vieze zandhoofd

Bedankt voor het kijken
Ze genieten duidelijk van even lekker gek doen