Voor degene die Danger kennen wil ik even zeggen hoe fijn het was dat we samen in het laatste topic van Danger hebben gezien dat het paard niet veel baat aan de rijder had, en ik dan ook gelijk omdat hier iedereen het zo zag besloten heb hem maar 'alleen' met 2 lieve meiden voorwaards afwaards te laten rijden onder mijn begeleiding en nu ook met les! Heb haar er gelijk afgezet...
Dank jullie heb ik er nog extra goed naar gekeken, ben er weer zelf opgestapt ondanks zwangerschap (ik vertrouw hem 100% ken hem heel goed omdat ik zelf heb opgeleid en hij is super braaf) ik heb hem weer gecorrigeerd, nadat ik toch wel gemerkt heb dat hij niet meer zo fijn was en nu loopt weer als een trein nadat ik veel geoefend heb hem weer in een fijne en losse manier op zit en zonder veel teugel te laten lopen (dat was namelijk een beetje verpest door zogenaamde 'berijderin')
Ik heb 2 hele lieve meiden die veel moeite doen, dat is dan belangrijker dan alles andere aangezien ik nu steeds meer last van rugpijn krijg
Hier een paar leuke fotos die ik de laatste tijd van ons heb laten maken

Hele lieve groeten van ons uit het versneeuwde Berlijn!!

hier ging het even ietsjes fout
hij wilde te graag te veel naar voren...
hoop dat je het snapt/ziet en verder bedankt
Dito paard! En ik had m'n hand er ook aan gehad met een wakker paard en gladde ondergrond, niks mis mee.
Kan mij niet voorstellen dat er iemand is die niet af en toe (al dan perongeluk of door omstandigheden zoals hier) wat te streng is in zijn/haar handen