.1.

Ik had vorige week eventjes snel een paar foto's van de paarden in de sneeuw gemaakt voordat ik met mijn buurmeisje weg ging: [ITP] Een Fjord en Arabier doen mee met de schriktraining clinic!
En gisteren was ik ze allemaal eventjes aan het terug kijken, en er zaten toch wel echt een paar hele gave foto's tussen. Dus stond ik vanmorgen op, met de intentie meteen een leuk topic aan te maken.. Maar dat verliep eventjes anders
. Ik werd wakker met een flinke brandwond op mijn arm, doordat ik de vorige nacht in slaap was gevallen met mijn arm op een kruik..Gelukkig zit mijn vader bij de KNRM en heeft mijn arm mooi ingepakt, en kan ik nu mijn topic aanmaken
.Voor de gene die mijn duo nog niet kennen
.Ik wil jullie graag voorstellen aan Fjord Martje
2.

en Irsh Cob Jack
3.

Jack had echt de tijd van zijn leven in de sneeuw
4.

Terwijl Martje mij vragend aan keek waar haar ontbijt bleef
5

Doordat ik met Martje weg moest, besloot ik Jack naar de grote wei te brengen. Daar aangekomen bleek dat het weiland vol in de zon lag waardoor de meeste sneeuw al weg was
6.

Maar dat maakte Jack volgens mij niet zoveel uit
7.

Vol in de remmen
8.

Toch eventjes Dekking zoeken..
9.

Jack was natuurlijk nog lang niet klaar met showen
10.

11.

En op de terug weg naar huis nog, heb ik nog een paar fotootjes van Martje gemaakt.
12.

13.

14.

Tevens hebben mijn vriend en ik een paar weken terug een video in elkaar gezet voor een sponsor actie op Facebook (nee niet die ene van startlijsten.nl
). Een veel kleinere actie waarbij er maar 9 deelnemers door gingen. Die wedstrijd liep uiteindelijk uit in een "wie heeft de meeste vriendjes wedstrijd" ipv "een wie heeft de mooiste video wedstrijd". Ondanks dat wil ik jullie echt heel graag het filmpje laten zien. Mijn vriend en ik hebben er samen 2 weken aan gewerkt, en zijn er echt super trots op (ik vond het een beetje nutteloos om voor 1 filmpje een eigen topic aan te maken
). Bedankt voor het lezen, een reactie vinden we altijd leuk
.15.

Tot de volgende keer
Maar die beelden aan zee zijn wel echt zalig!!