afgelopen weekend heb ik mijn camera maar weer eens uit de kast getrokken om te kijken of we nog wat leuke foto's konden schieten met het prachtige winterse weer.
deze knappe fries mocht als eerste voor de camera verschijnen!

en natuurlijk heeft ze even heerlijk kunnen uitrazen in de sneeuw!

en toen mocht de mooiste maflinger van stal even de beentjes strekken, en haar trucjes showen!

toen mochten deze 2 monsters ook even laten zien wat ze in hun mars hadden, de appaloosa is nog een jonkie die erg van spelen houd.
ze pakken elkaar steeds bij de halsters vast en proberen elkaar dan mee te sleuren wat de meest komische beelden oplevert!
even mooi poseren

hier ben ik het eigenlijk niet zo mee eens...

ook deze knappe grappenmaker mocht zn kunsten laten zien, en die sjouwde toch wat af!
daarnaast was ik zeer eng en liep hij dus steeds al knorrend om me heen...
een ras echte clown als je het mij vraagt!
hoe die door de bak liep de paraderen...

en hoe mooi meneer kan kijken! ( hij lijkt echt op z'n vader! )

toen was het de beurt aan de knappe maflinger hengst van een hele goeie vriendin van mij.
meneer vond me erg interessant en is dan ook 1 keer bovenop me gesprongen waar de fysio de dag erna niet heel blij mee was
het is nog een broekie die in maart pas 2 wordt maar man o man wat een gangen heeft ie!!
de eerste pasjes in de sneeuw, en mooi dat hij het vond!
het is zo'n machtig dier!

na deze foto sprong die boven op me... de dikke duvel, hij doet z'n naam wat dat betreft echt eer aan ( Don Diablo!!

toen was het de beurt aan mijn eigen knappe merrie
ze heeft me laten zien dat ze ook in de dressuur ring niet verkeerd zou staan!
show me what you got!

de andere kant op is ook geen probleem

zeg als jij daar dan toch ligt kan ik wel over je heen toch?

2 dikkontjes bij elkaar, past toch perfect?

wat kan ik soms lachen om dit merrie monster!
heb in 6 maand tijd al zoveel met dr beleefd maar het is en blijft mn meisje, en ze maakt me altijd weer aan het lachen ( of huilen )

dit was het dan!
een reactie zou leuk zijn, ik ben verre van een prof fotograaf maar vind het zeer leuk om hobbymatig te doen!