Zo begonnen we ons jaar. Voor het eerst geschoren en wel. Nieuwe pad bij Arthurs gescoord.

1e DPHC show van het jaar.

Marlies (bellatrix) heeft ook nog wat mooie plaatjes geschoten.

En dan is het eindelijk gelukt! Jamy is drachtig van GI Nocona Freckle Bar!

Als laatste show van dit jaar gaan we het proberen op het NK. Nadat Jamy wad behandeld bij de osteopaat ging ze volledig bergafwaarts. In staking, niet willen lopen enzovoorts. Na contact met de osteopaat blijkt dat het vaker voorkomt bij drachtige merries dat ze extreem op de behandeling reageren. Ik heb op het punt gestaan om ons uit te schrijven voor het NK. Met een hoofdschuddend paard wat staakt leek me niet een erg goed plan. Toch maar weer rustig de training opgepakt en naar het NK gegaan zonder enige verwachtingen. Gewoon mee doen voor "spek en bonen" was mijn insteek. En de resultaten mochten er zijn! 6-voudig Nederlands kampioen. Dit had ik nooit kunnen dromen.. Jamy heeft zo super goed gelopen en alles gegeven. Wat heb ik genoten...

Ook hebben we natuurlijk weer lekker veel buiten gereden met het bos naast de deur..

Voor ons was dit een mooi jaar met prachtige resultaten! Nu afwachten totdat het veulen wordt geboren!