Tenno weer eens, Z1 dressuur en B springen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenno7

Tenno weer eens, Z1 dressuur en B springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 21:07

Hallo,

al een heel lange tijd niks geplaats van Tenno.
maar we rijden nog steeds. wel heb ik helaas mijn startkaart moeten opzeggen omdat ik zelf ziek ben en het financieel niet meer kan betalen. ik ben gestrand op M2 + 9 en B + 11 springen.
maar af en toe een onderlinge kon ik niet laten!
en dus weer eens een wedstrijdje. aangezien Tenno en ik al wel heel lang trainen voor de Z1 heb ik het ook maar een x geprobeert. en eigelijk ging het best goed! heb gevraagt of ze me wel gewoon officeel wilde jureeren zodat ik er ook wat van kon leren! ik had 195 punten ( terecht ) er zaten erg goeie stukken tussen van 7ens en zelf een 8, maar ja Tenno moet soms even tegen de draad in dus had ook 2 x een 3 en een 4. maar voor de eerste keer ben ik zeker tevreden. en de jury vond het voor een eerste x ook niet slecht! moet alleen de puntjes nog even op de i.
en we zijn op dezelfde dag ook nog wezen springen. had me opgegeven voor een B parcour. maar het stond niet op 1m. was ongeveer 80 cm. helaas had ik 1 balkje. maar wel 75,5 stijlpunten.
was er de hele daggeweest. en had niet gewacht op de prijs uitreiking. ik verwachte er namelijk ook niet zoveel van. maar uit eindelijk was ik met springen nog 2e geworden en met de dressuur 1e. had ik totaal niet verwacht!
hier nog even wat foto's kwaliteit is niet het beste! sorry!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nu wat van de Dressuur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nog een laatste foto van Tenno
Afbeelding

kevinsky

Re: Tenno weer eens, Z1 dressuur en B springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 21:52

Ik miste te topics al een beetje! Dacht er toevallig gister nog aan :)

Wat jammer dat je nu zelf ziek bent en dat je de wedstrijden niet meer kan permitteren :(:)

De foto's zien er goed uit! En ik hoop dat jij je snel beter voelt en dat je lekker van tenno mag blijven genieten :)

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 22:17

kevinsky schreef:

Wat jammer dat je nu zelf ziek bent en dat je de wedstrijden niet meer kan permitteren :(:)

De foto's zien er goed uit! En ik hoop dat jij je snel beter voelt en dat je lekker van tenno mag blijven genieten :)

Oh wat toevallig Haha!. Ja baal er zelf ook enorm van. Ben van het zomer al geopereerd maar heeft niet geholpen en nu moet ik in februari nog een keer. Hopelijk als ik weer beter wordt kan ik straks weer meer werken en ook weer wedstrijden gaan rijden!.

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 22:31

Tenno7 schreef:
kevinsky schreef:

Oh wat toevallig Haha!. Ja baal er zelf ook enorm van. Ben van het zomer al geopereerd maar heeft niet geholpen en nu moet ik in februari nog een keer. Hopelijk als ik weer beter wordt kan ik straks weer meer werken en ook weer wedstrijden gaan rijden!.

Ik lig er zelf alweer een heel jaar uit. Dus weet wel en beetje hoe jij je voelt :(:)
Ik hoop dat de operatie in februari wel een goed resultaat geeft!

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-16 22:44

Ah meen je!. Dat is al helemaal niks!. Ja ik hoop ook enorm dat die operatie gaat lukken. Doe mn best om zo goed mogelijk nog voor tenno te zorgen. Maar makkelijk is het niet Haha..

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 10:55

Nee idd.
Ik kreeg vorig jaar in december de ziekte van pfeiffer.
En die wil maar niet over gaan. En heb er nu chronische koorts aan over gehouden :(
En ben hypermobiel, dus kon eerst niet eens gewoon staan, laat staan lopen :')
Heb echt maanden alleen maar kunnen poetsen en met een jong paard is dat niet heel handig.
Gelukkig ben ik nu wel weer in staat om 3 keer in de week te kunnen rijden en de andere dagen hem een knuffel te kunnen geven.
Maar ben dan nog altijd moe en mijn lijf wiebelt alle kanten op :+

Maar er zit heel langzaam een stijgende lijn. Dus mag niet klagen :)

Er is niks irritanter als dat je hoofd wel wil, maar je lijf niet mee werkt. :(:)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:17

Heel veel sterkte met de komende operatie!

Tenno is echt prachtig, wat een speciale bles :)

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 23:26

xLes schreef:
Heel veel sterkte met de komende operatie!

Tenno is echt prachtig, wat een speciale bles :)

Dankjewel. Ja ben helemaal verlieft op z'n koppie

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-16 09:32

Leuk om je weer in actie te zien! Balen dat je nog een keer een operatie mag ondergaan. Ik duim voor je dat het nu goed gaat.

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 16:35

Dankje. Ja daar baal ik ook enorm van. Heb net weer een beetje mijn conditie terug haha