Weet niet of het hier goed staat maar ik zou graag volgende week een kijkje willen nemen op de Friese hengstenkeuring . Nu staan er kaarten voor de tribunes te koop , is dat snel uitverkocht of kan je ook aan de kassa kopen ? En is er daaromheen nog wat te doen en weet iemand of de hond mee mag ?
De Kfps ook gemailed , maar die hadden gemeld niks over de kaartverkoop te kunnen zeggen . Als iemand het hier weet , hoor ik het graag !
Jet
Geplaatst: 09-01-16 14:59
Over de kaartverkoop kan ik je niets zeggen, maar toevallig zag ik net op de site van het KFPS dat er vrijdag een heel aantal clinics zijn ( overdag). Ik verwacht dat er ook wel een aantal stands zullen zijn, maar daarover zie ik niets staan.
Flint09
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-16 20:13
Bedankt Jet ! Vind het erg vaag allemaal, hoop dat er nog wat info komt anders toch maar weer even googlen
zoals ik het nu begrijp zijn er alleen kaarten nodig voor de hengstenkeuringen en zijn de clinics en stands gratis ( of tegen entree prijs ) te bekijken .
Weet iemand ook nog of de hond mee kan , anders mail ik daar nog over .
Jet
Geplaatst: 10-01-16 17:21
Ik denk dat je ze morgen het beste even kan bellen of je hond mee mag, dat durf ik niet te zeggen. De entreeprijs is voor de hengstenkeuringen, de stands en de clinics, er is een aparte entreeprijs voor de show 's avonds op donderdag en vrijdag.
Weet iemand ook of er ook nog bij de avondshow stands zijn? Anders moet ik een volle beurs meenemen natuurlijk
Flint09
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-16 10:11
Geen idee of de stands dan ook nog open zijn , misschien ervoor nog even ?
Ik ben gister in ieder geval geweest en het was echt top ! Leuke standjes , aardige mensen en wel druk maar niet zo druk dat je samengeperst stond. We konden ook mooi bij de grote ring naar de bezichtigingen kijken . Mijn hondje mocht gratis mee, maar was volgens mij wel de enigste bezoekers hond.