Het is inmiddels al een maand geleden dat Bonna bij mij kwam, en vond het tijd om haar even voor te stellen! Begin vorig jaar had ik besloten om mijn vorige paardje te verkopen wegens verschillende redenen. Eigenlijk was ik nog niet opzoek naar een nieuw paardje, ik wou eerst klaar met school zijn. Aangezien ik toch nog maar 3 maand naar school hoef was ik me alvast aan het oriënteren.
Ik wou graag een paard met iets aparts, een gekke bles, vlek of een leuk kleurtje. Een paardje waarmee ik recreatief kan rijden maar ook wedstrijdgericht aangezien ik in de toekomst wat wedstrijdjes wil gaan rijden, dus het paard moest dit ook kunnen.
Toen zag ik haar voorbij komen op marktplaats, ik belde mijn moeder op en zei dat dit mijn droompaard was! Ze was perfect! Mooi, aparte aftekeningen, merrie, hoger dan 1.60 en er waren een paar wedstrijdjes mee gereden.
Na een tijdje contact met de vorige eigenaar te hebben gehad was het dan zo ver, ik ging eindelijk naar haar kijken. De eerste indruk was meteen goed, ze was vrolijk, lief en zocht meteen aandacht. Iets was ik altijd erg leuk vind bij paarden. Ook ging ik even rijden en het voelde meteen goed, dit was mijn paard! Een week later weer geweest en ze was voor mij gereserveerd, voor die 3 maanden die ik nog op school zit wou ik haar echt niet laten schieten. We moesten alleen afwachten of ze goedgekeurd werd en dan kwam ze mijn kant op! Op 30 nov. werd ze goedgekeurd en ze werd de volgende dag al gebracht!
Paspoortje:
Naam: Bon-aparte
Roepnaam: Bonna
Leeftijd: 9
Hoogte: 1.63
Ras: Gelderse KWPN
Genoeg gepraat, hier wat foto's

Dit eerste dag dat ik haar zag en heb gereden, 14 november.

De 2e keer bij ons in de bak, op haar nieuwe plekje

Op de eerste kerstdag hebben we al een buitenritje gemaakt

Gewoon wat foto's
`
[i

We staan op een super leuke stal en ze lijkt al aardig aan haar nieuwe plek gewend te zijn. We rijden nu nog even recreatief, we krijgen les en ik zie wel hoe het loopt. Ik zou dit jaar graag mee willen doen aan wat oefencrossen en ritten in de buurt en misschien wat onderlinge wedstrijden. Ik ben ontzettend blij met haar en had me geen leuker paardje kunnen wensen.
Bedankt voor het kijken