- Weer een begin van een nieuw jaar en ik wil niet achterblijven met een overzicht van mijn paard en mijn fotografie
. We hebben een heel goed jaar achter de rug, waarin we veel nieuws hebben ontdekt, waarin hij op een ander plekje is gaan wonen tussen veel andere paarden en we vele prachtige ritten hebben gemaakt. Genieten!
Maar ook is hij natuurlijk weer een jaartje ouder geworden en dit heb ik dan afgelopen jaar goed gemerkt in zijn training en vooral zijn kracht. Het dressuur rijden in de bak hebben we even gelaten voor wat het is, want buiten hebben we al zoveel plezier! Hieronder het beeldverslag.
We begonnen dit jaar met een schriktraining. Al eens eerder gedaan en desondanks toch weer net zo leuk om te doe! De groep vond ik helaas wat te groot, waardoor we teveel werden afgeleid, maar evengoed weer leerzaam!

In het voorjaar even stevig showen voor de foto

Plaatjes van onze tochtjes over de Veluwe. Adembenemend mooi!

Tussendoor werken aan de galop, wat geen makkelijke opgave was...

En herinneren jullie je nog die ontzettend warme dagen in de zomer? ...

In het najaar verhuizen we naar een prachtige nieuwe plek, waar mijn kanjer vol liefde wordt ontvangen door deze knappe Spanjaard

Op ons nieuwe plekje kwam Katja Rolvink langs voor studiofotoshoots. Superblij met het resultaat!

Ik blijf verliefd!

En tot slot een zeer geslaagde fotoopdracht met mijn lieve zwarte parel en een klein meisje in de hoofdrollen...