Zat even te twijfelen of ik dit met bokt ging delen, maar ik ben zo blij, dat ik het toch even kwijt moet!
Een paar weken geleden had ik een advertentie neergezet omdat ik een bijrijdpaard zocht. Ik kreeg een hele hoop aanbiedingen, en heb hele leuke mensen en paarden mogen ontmoeten.

Ik ben erg dressuurgericht en mijn droom is altijd geweest om iets verder te komen in de sport.
Op een luie avond zat ik wat rond te neuzen op bokt, en ik zag bij het forum Verzorgpaarden een berichtje staan van een bokker die aangaf dat ze een enthousiaste meid haar paard wel wilt laten uitbrengen in de sport. Ik klikte op haar profiel en zag dat ze in Friesland woont. Een foto van het paard waar het over ging stond in haar profiel en ik dacht meteen: wow!!!

Hmm... dacht ik, zou ze dan bij mij in de buurt wonen?
*kriebeldekriebel*
Femke trok haar stoute schoenen aan en stuurde haar een pb-tje. Toen ik op verzenden klikte dacht ik ojee.. straks zit ze hier helemaal niet op te wachten of wilt ze helemaal geen bijrijder.
Al heel gauw zei mijn telefoon *pling*, en ik zag dat ik een pb-tje op bokt had. *kriebeldekriebel in mijn buik*
Ze was enthousiast, woonde in de buurt en wilde me ontmoeten!!!!

Gisteren was het moment daar en vol zenuwen ging ik erheen. Rijden ging ik niet want het paard is nog niet zadelmak, en haar bak was te nat om op haar andere paard te rijden.
Gelukkig is ze een echte babbelkont net als ik. Ook heel duidelijk en direct maar dat is in mijn ogen alleen maar fijn.
Na wat vragen over en weer, en uiteraard even het paard bekeken en gepoetst te hebben gaf ze aan dat ik welkom ben om te rijden.

Woehoeee!
Hij wordt pas in maart/april zadelmak gemaakt dus ik moet nog even geduld hebben. Maar daarna kunnen we aan de slag, en hebben we hopelijk veel succes in de sport!
Uiteraard moet ze me nog zien rijden, en weten we nog niet of het gaat klikken met het paard. Maar ik ga er gewoon even vanuit dat dat helemaal goed komt!
Ben echt zo super super blij!!! Wat een beetje moed verzamelen wel niet kan doen

Mag ik jullie voorstellen aan Halagüeño (spreek uit Alla gwenjoo), in maart wordt deze prachtige NRPS ruin 4, en hij meet rond de 1.74. Zijn vader is Houston.
Eigenaresse van deze bink is de bokker Dees. Ze heeft hem zelf gefokt.